icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

ADRIJA MEDIJA GRUPA PODRŽAVA NAJBOLJE BIZNIS - PROJEKTE: Brzi poslovni sastanci kao nova forma netvorkinga
Foto: Kurir

Sve popularniji poslovni sastanci “1 na 1”

ADRIJA MEDIJA GRUPA PODRŽAVA NAJBOLJE BIZNIS - PROJEKTE: Brzi poslovni sastanci kao nova forma netvorkinga

Biznis

Blizu 60 nemačkih, kanadskih i švajcarskih kompanija učestvovalo na Speed business meetingu, a među njima i Adrija medija grupa.

Digitalna era donela je mnoge promene, a jedna od njih je svakako i ubrzan ritam zivota, ako na to još dodamo trend u poslovanju koji je najviše usmeren na profit, dobili smo kao jedan od novijih načina netvorkinga, Speed business meeting. Po ugledu na svetske trendove, Speed business meeting postaje sve popularniji i u srpskim poslovnim krugovima.

 

foto: Promo

U 10 kratkih sastanaka, koliko ih sadrži prosečan Speed businees meeting, fokus je na kratkom i jasnom predstavljanju kompanija, traženju zajedničkih mogućnosti, bilo za diretnu ili za indirektnu saradnju. Za razliku od susreta u privatnom životu, speed dateniga ili „susreta na brzaka” u cilju traženja srodne duše za nekoliko minuta, Speed business meeting ima sličan koncept, ali u cilju nalaženja klijenata i saradnika, kao i promocije kompanije. U poslovnom svetu, upoznavanje sa kompanijama koje nisu direktno „srodne duše” ili potencijalni klijenti ima svoju prednost jer se preko ovog formata takođe stiču potencijalni posrednici u poslovanju.

 

U beogradskom hotelu Crowne Plaza održan je u sredu 28. 3. 2018. godine trilateralni Speed business meeting na kome je učestvovalo blizu 60 preduzeća, članica Nemačko-srpske privredne komore (AHK Srbije), Kanadsko-srpskog poslovnog udruženja (CANSEE) i Švajcarsko-srpske trgovinske komore (ŠSTK), u cilju direktnog upoznavanja i unapređenja saradnje između kompanija članica tri poslovne zajednice.

 

foto: Promo

Svi predstavnici kompanija učesnica dobili su mogućnost da se u desetominutnom razgovoru, tehnikom jedan na jedan, predstave potencijalnom poslovnom partneru, razmene informacije i uspostave komunikaciju za buduću saradnju.

 

Nakon zvaničnog dela upriličen je koktel, tokom kojeg su učesnici u prijatnoj atmosferi nastavili poslovni dijalog.

 

Predstavnici nemačke, kanadske i švajcarske privredne komore u Srbiji ocenili su da ovakvi susreti vrlo efikasno, doprinose dinamici poslovne saradnje njihovih članova, kao i jačanju sinergije između samih komora.

 

Speed business meeting podržali su DOBA Fakultet, koji je bio i generalni sponzor ove manifestacije, kao i Hotel Crowne Plaza, Adrija medija grupa i HR Centar.

 

 

(Promo tekst - Foto: Promo)

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...