icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

(FOTO) SVEČANOST NA KORIDORU 11: Probijena leva cev tunela Brančić u prisustvu predsednika Vučića
Foto: Tanjug/Rade Prelić

Radovi na deonici Lajkovac-Ljig

(FOTO) SVEČANOST NA KORIDORU 11: Probijena leva cev tunela Brančić u prisustvu predsednika Vučića

Biznis

Leva cev tunela "Brančić", na deonici Koridora 11 Lajkovac - Ljig, probijena je danas u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića. Obilasku radova i probijanju tunela, u dužini od oko 950 metara, prisustvovala je potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović, kao i direktor "Koridora Srbije" Zoran babić i ambasador Kine Li Mančang.

foto: Tanjug/Rade Prelić

Vrednost radova na tunelu je 37 miliona dolara, a podizvođač na deonici Lajkovac - Ljig i na tunelu je domaća firma Energoprojekt-Niskogradnja.

Desna tunelska cev probijena je 8. avgusta 2017. godine. Probijanjem i leve cevi završava se deo radova čije je napredovanje bilo otežano zbog izuzetno nepovolnjnih geoloških uslova. Pripremni radovi su počeli 8. januara 2015. godine, a iskop tunela 15. januara 2015.

foto: Tanjug/Rade Prelić

Na gradnji tunela radi se u tri smene, 24 sata dnevno i angažovano je ukupno 280 radnika, uključujući i ljude u radionicama.

Deonica Lajkovac - Ljig je duga 24 kilometra, a glavni izvođač radova je kineska kompanija "Shandong Hi-speed Group".

Na toj deonici biće izgrađeno ukupno 16 mostovskih konstrtukcija i petlja Ljig.

Na trasi te deonice biće izmešteno 10 lokalnih puteva, izgrađeno 24 cevastih i kutijastih propusta, kao i osam potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 metara kubnih betona.

foto: Tanjug/Rade Prelić

Takođe, biće izmešteno i regulisano osam postojećih rečnih vodotokova na velikom delu trase. Projektovani su i zidovi za zaštitu od buke i jedno odmorište. Ista kineska kompanija gradi i deonicu Obrenovac - Ub dužine 26,23 km. Na toj deonici je predviđena izgradnja 14 mostovskih konstrukcija i petlje Ub. Predviđeno je izmeštanje 11 lokalnih puteva, izgradnja 16 cevastih i kutijastih propusta, kao i izgradnja osam potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 kubika betona.

 

Takođe je predviđeno izmeštanje i regulacija 17 postojećih rečnih vodotokva na velikom delu trase. I ta deonica će na trasi imati zidove za zaštitu od buke i jedno odmorište.

 

(Kurir.rs/Tanjug/Foto: Rade Prelić)

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.