FRESHKA GORA: Prirodni dezodoransi pravljeni s ljubavlju!
Foto: Promo

FRESHKA GORA: Prirodni dezodoransi pravljeni s ljubavlju!

InfoBiz -
  • Očekujemo mnogo od učešća u ovom projektu. Nije mala stvar dobiti narudžbenicu od 10 hiljada stikova, kada smo dosadašnjim tempom dogurali do 300 mesečno. Ipak, stisnuli smo zube, dali sve od sebe i uspeli da isporučimo dogovoreno i to identičnog kvaliteta kao kada smo pravili u manjim serijama. Na to smo posebno ponosni!

Ovako počinju svoju priču Sanja Kun i Vlastimir Topličević. Skromni, vredni i istrajni, ovi poslovni i životni parnteri u Novom sadu imaju porodičnu manufakturu prirodne kozmetike Freshka gora čiji se dezodoransi u stiku od nedavno eksluzivno mogu kupiti u Roda marketima.

foto: Promo

Jedni su od osam učesnika projekta Super Srbija koji su pokrenuli Direct Media i Roda sa ciljem da skrenu pažnju na male domaće preduzetnike. Kroz inovativan koncept takmičenja, učesnici se bore za titulu HIT proizvoda koja garantuje godišnji ugovor sa kompanijom Roda. O ovoj tituli odlučuju sami potrošači, a uspešna prodaja i svim ostalim učesnicima može obezbediti ostanak njihovih proizvoda na policama Rode i nakon završetka projekta.

foto: Promo
  • Uvek sam volela prirodu. Odrasla sam u selu ispod Fruške gore, gde sam skupljala biljke. Izgleda da je ta naša tajna veza proradila u zrelijem dobu i srećna sam što mi je najvažnija koleginica upravo ona, priroda. Inače, završila sam Stočarstvo na Poljoprivednom fakultetu u Futogu iako sam znala da su biljke moja najveća ljubav, priča Sanja.

Sanja i Vlasta su zajedno prošli kroz mnoge avanture. Vlasta je radio u konjičkom klubu u kom su tada i živeli. Sarađivali su sa traverem, pravili varjače, imali tezgu na pijaci na kojoj su prodavali maslinovo ulje, čajeve, Sanjine pite, i još mnogo toga.

  • Priča sa Freshkom gorom počinje baš na pijaci. Sanja je ostajala kod kuće sa decom i, kreativna kakva jeste, uspela je da napravili melem od nevena. Prve kreme su bile za njenu upotrebu ali je onda počela da dobija molbe prijatelja da i njima zgotovi koju. Tada sam joj rekao da ne bi bilo loše da to nekako upakujemo i da ja iznesem na tezgu, pa da vidimo šta će ljudi reći, priča Vlastimir.
foto: Promo

A ljudi su odlično reagovali očigledno prepoznajući prirodu u njihovim proizvodima. Edukujući se o proizvodnji prirodne kozmetike, Sanja i Vlasta su proširili asortiman. Dok su ih neki prijatelji podržavali, drugi su ih odvraćali od tog posla, govoreći da su slabe šanse da od prirodne kozmetike zarade za stan, hranu i troje dece. Međutim, Sanja je bila odlučna:

  • Kad nam se neki proizvod dopadne, prvo ga mi i naši prijatelji testiramo. Nakon toga, naravno, slede zvanične analize kako bismo dobili sve potrebne sertifikate. Najveći saradnici su nam bili bio-šopovi koji su rado uzimali naše proizvode.
foto: Promo

Sve su oduvek sami radili, a došli su do toga da danas u ponudi imaju meleme, 5 vrsti stikova za usne, 7 različitih sapuna, dezodoranse u stiku i puderu a od skoro i prirodne šampone. Ipak, 2016. godina je bila prekretnica, budući da je prodaja pala za čitavih 13 posto, a svako ko se bavio privatnim biznisom zna kolika je to finansijska provalija.

  • Mi smo naivno mislili da je dovoljno imati kvalitetan proizvod, ali ispada da nije tako. Marketing nam nikad nije bio jača strana i tu smo se spotakli. Shvatili smo da nam je potrebna promena, samo jedna prilika, dašak nade da možemo da se vratimo na noge i upravo u takvom trenutku nam se desila Super Srbija, priča Vlasta.

Zakoni sanjara i ljubitelja prirode često ne idu pod ruku sa zakonima tržišne borbe. Ali, ko kaže da u borbi za svoje parče neba i hleba, duh ne igra važnu ulogu, hrabrost i prilagodljivost novim okolnostima i istajnost da se izgura započeto.

A Vlasta i Sanja to imaju. Sastojak utkan u njihove prirodne dezodoranse Freshka gora, koji se nadmeću za HIT proizvod Super Srbije, nije samo komadić vojvođanske prirode. Tu su i godine napornog rada, požrtvovanja i međusobne ljubavi, u dobru i u zlu.

Dovoljno da ih ispobate?

REČ DVE O Freshkoj gori

Prirodni deo stikovi Freshka gora su 100% prirodni. Ručno su izrađeni od kokosovog ulja, pčelinjeg voska, ekstrakta ruzmarina i eteričnih ulja. Postoje u četiri osvežavajuće arome: nana, lavanda, vanila i limun. Nana hladi i smiruje iritiranu kožu. Lavanda je idealna za osetljivu regiju pazuha. Limun ima blagotvorno dejstvo, kao i vanila koja je saveznik suve i umorne kože. Freshka gora prirodni deo stikovi u dnevnu negu unose svežinu šuma i livada Fruške gore.

foto: Promo

REČ DVE O Super Srbiji

Nosioci projekta Super Srbija su kompanije Direct Media i Roda koje su udruženim snagama sa TV Prvom napravile priču u kojoj se preduzetnici bore za naklonost potrošača, a uspešna prodaja može da im obezbedi godišnji dobavljački ugovor sa Rodom. Kako je izgledao preduzetnički put učesnika Super Srbije možete saznati na TV Prva svake nedelje od 18.45.

foto: Promo

Ovde pogledajte priču o Freshkoj gori.

(Promo - tekst / Foto:Promo)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track