Najnovije vesti

MALI PORUČIO DA JE SRBIJA NA DOBROM PUTU: Podižemo kvalitet života građana i životni standard
Foto: Beta/Miloš Miškov

ekonomska kretanja

MALI PORUČIO DA JE SRBIJA NA DOBROM PUTU: Podižemo kvalitet života građana i životni standard

Biznis

Ministar finansija Siniša Mali kaže da je Srbija na dobrom putu i da se iz godine u godinu podiže kvalitet života građana, podiže životni standarad.

On je, u Skupštini Srbije, poslanike podsetio da je 2013. godine stopa nezaposlenosti bila 25,9 odsto, a da je danas oko 12 odsto i da država nastavlja da se bori za svako radno mesto.

"Stope rasta bile su negativne kada su oni (Demokratska stranka) vodili Srbiju. Mi sada imamo stabilne stope rasta. Prošle godine stopa je bila 4,3- 4,4 odsto BDP-a i Srbija je bila među pet, šest zemalja u Evropi koje najbrže rastu", naglasio je Mali.

Dodaje da je javni dug u BDP-u 2014. godine bio 78 odsto, kao posledica pogrešne politike, a da je danas javni dug u odnosu na BDP 50,1 odsto.

"Svaki makroekonomski pokazatelj nam je bolji nego pre sedam godina. Ima više stranih direktnih investicija, fabrike se otvaraju u svakom gradu. Naš cilj je da i mladi i stariji mogu da zarade u našoj zemlji", istakao je on.

Govoreći o situaciji u kasi grada Beograda kada je on preuzeo kormilo prestonice od Dragana Đilasa, Mali je podsetio da je dug Beograda bio 1,2 milijarde evra, a da je budžetski deficit bio iznad 20 odsto.

Da je trudnicama i porodiljama, ustanovama socijalne zaštite, školama i vrtićima dugovano na stiotine i stotine miliona dinara.

"U isto vreme kompanije Đilasa rasle su i zarađivale sve više i više dok je Beograd propadao", rekao je Mali i dodao da je Grad za podzemne kontejnere izdvojio šest miliona evra, da je novac otišao firmi koja je otišla u stečaj.

Mali je rekao da je Đilas deci oduzeo Pionirski grad i da je tamo zarađivao novac na Velikom bratu. On je ukazao i na repliku Terazija na Novom Beogradu gde je uloženo 500.000 evra, ali i nabavku 200 solarisiovih autobusa koji su plaćani više od 200.000 evra, dok su Ikarbusovi bili 30 ili 40.000 evra manje.

Podsetio je i na Kafove tramvaje koji su plaćeni 2,3 miliona evra po vozilu, dok je Debrecin iste te tramvaje plaćao duplo jeftinije.

"Beograd je konsolidovan, postao je grad kranova. Od najružnijeg dela grada napravil smo najveće gradilište Evrope, gde radi više od 1.500 ljudi. Pokrenuli smo građevinsku industriju", zaključio je on.

(Kurir.rs/Tanjug/Foto: Beta/Miloš Miškov)

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...