NAGRADA ZA NAJBOLJE: MK Group dobitnik prestižnog priznanja Privredne komore Srbije PRIJATELJ PORODICE
Foto: MK Grupe

stvara produktivnU atmosferU

NAGRADA ZA NAJBOLJE: MK Group dobitnik prestižnog priznanja Privredne komore Srbije PRIJATELJ PORODICE

InfoBiz -

MK Group je dobitnik prestižnog priznanja Privredne komore Srbije „Prijatelj porodice“, u kategoriji velikih preduzeća. Cilj inicijative koju je pokrenula PKS je stvaranje produktivne atmosfere u kojoj će zaposleni uspešno balansirati između posla i porodice. Kako Aleksandra Stojanović, direktorka korporativnih poslova MK Group, navodi, porodično odgovorno poslovanje je samo jedan deo sveobuhvatne platforme, koja je fokusirana kako na zaposlene, tako i na zajednicu u kojoj kompanija posluje.

Na koji način ste sve brinuli o zajednici u kojoj poslujete proteklih godina?

MK Group je sa svojih 75 kompanija članica, pouzdan partner 123 opštine u kojima posluje u Srbiji i regionu. Kada govorimo konkretno o društvenoj odgovornosti, kompanija je samo u proteklih 5 godina organizovala više od 500 društveno odgovornih akcija među kojima su i izgradnja Kuće za mlade pri SOS Dečijem selu, osnivanje Roditeljske kuće za boravak dece obolele od raka, organizovanje zimovanja za najbolje đake, podrška mnogim obrazovnim programima namenjenih mladima, kao i saradnja sa domaćim i inostranim fakultetima.

Tokom 2018. godine uspešno smo priveli kraju akciju „Magnet za ljubav“. Istoimena fondacija koju je osnovala MK Group, zajedno sa partnerima prikupila je više od 400.000 EUR za kupovinu prateće opreme za Dečiju bolnicu u Novom Sadu. Trideset najboljih učenika osnovnih škola sa Kosova i Metohije, već desetu godinu za redom zimovalo je na Kopaoniku. Pored toga, realizovali smo brojne donacije i aktivnosti usmerene ka štićenicima u SOS Dečijem selu kao i Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka (NURDOR) u okviru zadužbine porodice Kostić.

 Jovan Purar, direktor MK Group na uručenju nagrade
Jovan Purar, direktor MK Group na uručenju nagradefoto: MK Grupe

Da li i na koji način država može da prepozna društveno odgovorne kompanije ?

Da, upravo kroz ovakve vidove podrške kakvu je pružila Privredna komora Srbije projektom „Prijatelj porodice“, koji je izrastao iz inicijative Saveta za populacionu politiku Vlade Republike Srbije, na čelu sa premijerkom Anom Brnabić i u saradnji sa Kabinetom ministra bez portfelja zaduženog za demografiju i populacionu politiku.

Cilj akcije bio je podizanje svesti o značaju povezivanja rada i roditeljstva. Pri analizi i ocenjivanju svih kompanija koje mogu biti okarakterisane kao prijatelj porodice u obzir su uzimani: poslovanje kompanije u oblasti porodično odgovornog poslovanja, finansijski pokazatelji poslovanja preduzeća, konkretna praksa i standardi koje kompanije primenjuju u pogledu usklađivanja rada i roditeljstva, ali i percepcija kako javnosti, tako i samih zaposlenih.

Za nas, priznanje „Prijatelj porodice 2018“ je izuzetno značajno jer predstavlja još jednu potvrdu ispravnosti i kvaliteta onoga što radimo na polju podrške porodici i deci. Istovremeno, osećamo i odgovornost prema zaposlenima i zajednici da nastavimo dalje i budemo primer i drugim kompanijama.

Aleksandra Stojanović, direktorka korporativnih poslova MK Group)
Aleksandra Stojanović, direktorka korporativnih poslova MK Group)foto: MK Grupe

Jedna ste od retkih kompanija koja kroz akciju pomoći zaposlenima u stvari podstiče natalitet. Kako ste se odlučili da realizujete projekat pomoći i podrške višečlanim porodicama?

Sedam hiljada zaposlenih iz celog regiona čine snažnu osnovu našeg uspešnog poslovanja. Upravo zato je, briga o timu, odnosno zaposlenima naš prioritet. Cilj je da stvorimo radno okruženje u kojem će naši zaposleni biti u mogućnosti da postignu svoje profesionalne ciljeve, ali i da se ostvare kao roditelji. Na akciju podrške višečlanim porodicama odlučili smo se jer želimo da promovišemo i negujemo porodične vrednosti i ukažemo na to koliko je porodica važna. U poslednje dve godine, izvojili smo 16,5 miliona dinara za zaposlene na nivou sistema koji su postali roditelji.

Ovakvim akcijama pokazujemo da MK Group nije samo kompanija koja stvara dodatu vrednost već kreira nove mogućnosti za sredinu u kojoj posluje, otvara nove prilike za rad i još važnije, za razvoj svakog pojedinca koji sa nama sarađuje.

(MK Group)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track