KNJAZ MILOŠ DOBIO NOVOG VLASNIKA: Zahvaljujući ugovoru o prodaji najpopularnija srpska mineralna voda će se PITI U 200 ZEMALJA (FOTO)
Foto: Tanjug/Filip Krainčanić

ARANĐELOVAČKA KOMPANIJA

KNJAZ MILOŠ DOBIO NOVOG VLASNIKA: Zahvaljujući ugovoru o prodaji najpopularnija srpska mineralna voda će se PITI U 200 ZEMALJA (FOTO)

InfoBiz -

Kompanija "Knjaz Miloš" u Aranđelovcu postala je deo porodice američkog "Pepsika" i češkog proizvođača bezalkoholnih pića "Motoni 1873". U "Knjaz Milošu", koji je pre nekoliko godina promenio vlasnika, 800 zaposlenih proizvodi 30 marki pića, a posle ovog preuzimanja, aranđelovačka mineralna voda prodavaće se u 200 zemalja.

Knjaz je od danas u familiji "Pepsika" u čijem sastavu je i "Starbaks sokovi", "Granini", čips "Leis".

Ugovor o prodaji, u ambasadi Češke u Beogradu, potpisali su vlasnik "Knjaza" Andrej Jovanović, direktor "Motonija" Alesandro Paskval i potpredsednik Pepsika Kristof Gij.

foto: Tanjug/Filip Krainčanić

Od preuzimanja pre četiri godine od fonda "Mid Jurop partnersa" aranđelovačka firma je postala dva i po puta efikasnija i profitabilnija. Postala je regionalni igrač i došlo je vreme da bude u društvu najjačih firmi na svetu. Baš kao nekada fabrika čipsa koja je prodata "Pepsiku".

- Kad pričamo da se odričemo naših brendova na policama u Srbiji da to prelazi u strane ruke. Evo vam odgovor na to. Ja sam sa "Marbom" u Hrvatskoj bio 11. brend na polici koja je billa vezana za čipseve i slične proizvode. Oni su zvanično na poziciji broj jedan, rekao je Andrej Jovanović, vlasnik "Mid Europa partners".

Doskorašnji vlasnik Knjaza "Mid Jurop partners" najavljuje da će novac od prodaje reinvestirati u "Imlek" i napraviti od njega najmoderniju mlekaru u svetu.

foto: Tanjug/Filip Krainčanić

Da je Knjaz dobro radio i bio tražen brend, potvrđuje podatak da su ga sadašnji vlasnici kupili tek iz trećeg pokušaja.

- Vidite da je logo Knjaza Miloša na vrhu naših proizvoda u svetu jer je brend koji kvalitetom to zaslužuje. Kupili smo slične firme u Bugarskoj, Slovačkoj, Mađarskoj i trideset puta uvećali proizvodnju. Kada je reč o broju radnika nema otpuštanja, već samo većeg obima posla i više zaposlenih, naveo je Alesandro Paskvale, vlasnik "Matoni 1873".

Prema rečima direktora "Pepsika" Kristofa Žilija, ta kompanija prodaje milijardu komada proizvoda dnevno širom sveta.

- Knjaz Miloš je bio regionalno najpoznatija mineralna voda. Neki regionalni brendovi ostaće regionalni, ali od danas će mineralna voda biti svetski poznata, kao što je pepsi max kao i ostali inovativni proizvodi, istakao je Žili.

foto: Tanjug/Filip Krainčanić

Knjaz je godišnje prihodovao 75 miliona evra. Novi vlasnik se obavezao da će nastaviti, ne samo proizvodnu već i ulogu u razvoju lokalne zajednice.

- Kompanija Knjaz Miloš svake godine uplati, prošle godine je uplatila u budžet republike Srbije 11 miliona evra. Ove godine ako se ne varam to će biti i više, rekao je predsednik Privredne komore Srbije, Marko Čadež.

Kupovina "Knjaz Miloša" prethodi poseti predsednika Češke Miloša Zemana Srbiji, koji u septembru dolazi sa predstavnicima 50 velikih kompanija. Češka je, kaže ambasador Tomaš Puhta, četvrti investitor u Srbiji a robna razmena dveju zemalja oko milijardu evra godišnje.

(Kurir.rs/Tanjug)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja