Najnovije vesti

ISTOČNI KRAK KORIDORA 10 DO KRAJA OKTOBRA: Ukupno 86,8 km, pet tunela, isto toliko petlji i 87 mostova, do sada uloženo 476 miliona evra
Foto: printscreen YT

završni radovi

ISTOČNI KRAK KORIDORA 10 DO KRAJA OKTOBRA: Ukupno 86,8 km, pet tunela, isto toliko petlji i 87 mostova, do sada uloženo 476 miliona evra

Biznis

Istočni krak Koridora 10 do bugarske granice dugačak je 86,8 kilometara, osim pet tunela i isto toliko petlji, ima 87 mostova i dva tehničko-operativna centra. Veći deo Istočnog kraka je u funkciji, ostala je najteža deonica do Crvene reke, kojom se zaobilazi Sićevačka klisura.

 

Ispred tunela "Bancarevo" završava se zaštitna galerija kojom se za 165 metara produžava leva tunelska cev.

 

Ovom deonicom zaobilazi se Sićevačka klisura, koja, prema iskustvu vozača, nije baš bezbedna i jedna je od najopasnijih deonica u zemlji.

 

Prema rečima direktora Sektora za izgradnju u "Koridorima Srbije" Aleksandra Senića, u toku je postavljanje poslednjeg sloja asfalta na deonici Prosek – Crvena reka, nakon čega će biti urađena vertikalna i horizontalna signalizacija kako bi se izvršila završna testiranja tunela "Bancarevo" zajedno sa galerijom.

 

 

Senić očekuje da će celokupna trasa biti spremna posle 30. oktobra.

 

- Radove na ovoj deonici prouzrokovala su loša geotehnička istraživanja prilikom izrade prvobitnog projekta tako da je projekat za lot 2 morao da pretrpi izmene skoro u potpunosti. To su glavni razlozi za produžetak roka. Ostaje da se stabilizuju sve kosine, a to će trajati još neko vreme, ali kao i u Grdeličkoj klisuri, ti radovi će se odvijati daleko od trase, rekao je Senić.

 

Do ovog trenutka izvođačima radova na istiočnom kraku Koridora 10 isplaćeno je 476 miliona evra za deonicu od 86 kilometara tako da prosečna cena po kilometru iznosi oko 5,5 miliona evra uključujući i pet tunela koliko se nalazi na toj deonici.

 

(Kurir.rs/RTS)

 

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...