Srbija je već pet godina zdravija i aktivnija zahvaljujući FitPass-u!
Foto: Promo

Srbija je već pet godina zdravija i aktivnija zahvaljujući FitPass-u!

InfoBiz -

FitPass kompanija već punih pet godina svog poslovanja predstavlja inovativan pristup nudeći koncept univerzalne članarine. Za Ognjena Radića, direktora sada već prepoznatljive kompanije, 2019. godina je bila uspešna.

Trend fizičke kulture u Srbiji ide uzlaznom putanjom. Za ovih 5 godina postojanja, šta se najviše promenilo u ovoj oblasti?

Ljudi sa naših prostora polako postaju svesni koliko je fizička aktivnost bitna kao deo svakodnevne rutine i zdravog života. FitPass nudi rešenje za sve sa nedostatkom vremena, štedeći ga ponudom da po ceni jedne mesečne članarine korisnik trenira kad god želi i gde god želi, bez obavezujućeg odnosa prema jednom sportskom objektu i lokaciji. Pokrivamo preko 30 gradova, 70 sportskih disciplina sa preko 600 partnera u zemlji.

foto: Promo

Ova 2019. a ujedno i peta godina našeg poslovanja započeta je dodelom nagrada sportskim objektima koji su srž našeg sistema i ovo je bio način da im se zahvalimo za odličnu saradnju koju smo imali do sada. Potom, usledila je investicija francuske Up Grupe koja označava ekspanziju FitPass-a na pet novih tržišta, kao i unapređivanje svih aspekata našeg poslovanja. Kraj godine je definitivno ostao u duhu Black Friday akcije koja je prevazišla sportsko-rekreativne okvire i postala viralna. Pregršt pozitivnih komentara nam je dokazao da smo se približili i onima koji do juče nisu znali za nas, prišli smo do sada neaktivnoj publici, kao i mlađima i nastavili da promovišemo sport i zdrav život kao nešto pozitivno i preko potrebno.

Sve više firmi sarađuje sa Vašom kompanijom kako bi omogućili zaposlenima dodatni benefit, a samim tim uložili u njihovo zdravlje. Kako se tokom ovih godina menjala svest menadžmenta po pitanju ulaganja u zdrav život zaposlenih?

Kompanije polako u Srbiji uviđaju da briga o zaposlenima mora da bude na prvom mestu. Ovaj trend je vidljiv ne samo u sportskim benefitima, nego i uopšte u novim, modernim kompanijama i polako se širi i na tradicionalnije grane privrede. Borba za svakoga zaposlenog primorava kompanije da se dodatno angažuju na tom polju, a zaposleni postaju motivisaniji i produktivniji za rad.

Na kraju, Ognjen otkriva planove za predstojeći period:

„Kao i do sada, korisnici su nam na prvom mestu, radimo na poboljšanju naše mreže partnera, kao i uslova pod kojima mogu da se koriste. Pratimo šta nam korisnici govore i unapređujemo proizvod tako da odgovorimo na ove zahteve. Pred nama je agresivno širenje na nova tržišta u narednih par meseci, a spremili smo i mnoge novitete za sve koji nas prate.“

Više informacija: www.fitpass.rs

Foto: Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja