Drogerijski lanac dm – mesto stalnih noviteta u segmentu nege i lepote
Foto: Promo

Drogerijski lanac dm – mesto stalnih noviteta u segmentu nege i lepote

InfoBiz -

Na tradicionalnoj dodeli Godišnjih nagrada Srpske asocijacije menadžera u okviru segmenta „Za podršku konkurentnijoj privredi“ kompaniji dm drogerie markt uručeno je Priznanje za razvoj lokalnog preduzetništva zahvaljujući uspešnoj realizaciji projekta dm inkubator.

foto: Promo

Projekat dm inkubator omogućio je da 18 domaćih proizvođača kroz najveći drogerijski lanac u Evropi plasira 57 ekskluzivnih proizvoda. Među njihovim novitetima iz ponude za negu i lepotu koji su već osvojili srca potrošača svakako su Zoya serum za predeo oko očiju i piling za lice sa vitaminom C, sapuni Tanoshinde, jedini proizvodi na svetu na bazi jaja od Japanske prepelice koja nisu termički obrađena, Olydrop ulje za masažu desni sa originalnom i zaštićenom tehnologijom, Coquette tečna rumenila u tri nijanse, kao i Multiactiv, sa svojom čudesnom marmeladom za predeo oko očiju. U nizu proizvoda su i Hvala krema u prahu, sapun za brijanje i pilinzi sa usne i ruke, čvrsti losioni za telo My Way natural sa Mohito i Choco dream mirisima, zatim Call me Frank proizvodi za negu muške kose i Biona domaća kozmetika za kompletnu negu lica.

Pored ovih noviteta, kompanija u ponudi ima preko 1.500 domaćih proizvoda. Zahvaljujući stalnim inovacijama, sa asortimanom od preko 13.500 proizvoda, dm drogerije važe kao mesto kupovine svega na jednom mestu, od segmenta lepote, prirodne kozmetike, organske hrane, lične higijene, do proizvoda za domaćinstvo i negu beba. Kompanija dm je i jedan od najvećih ponuđača privatne robne marke na tržištu Srbije, sa skoro 4.000 proizvoda. Dobro poznati dm brendovi – Balea, alverde, dmBio, babylove i Denkmit garantuju identičan kvalitet u svih 13 zemalja u kojima kompanija posluje. Takođe, prirodna kozmetika privatne robne marke od 2014. godine ne sadrži mikroplastiku, što je u skladu sa poslovnom orijentacijom kompanije pod nazivom LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability), koja ima za cilj da mladoj urbanoj populaciji približi savesno konzumiranje proizvoda.

foto: Promo

Segment za negu i lepotu u preko 90 dm drogerija u zemlji značajno je obogaćen unapređenjem ponude korejske kozmetike pod nazivom K-Beauty, a u asortiman nege za muškarce stigao je brend premijum kvaliteta – SEINZ, koji, pored atraktivnog dizajna, odlikuje pakovanje proizvedeno u skladu sa principima održivog razvoja.

Povodom novogodišnjih praznika, dm je za svoje kupce pripremio popuste od 20 do 50% na ponudu od preko 500 parfema, toaletnih voda i poklon setova, a popusti do 40% važe na određenu šminku top brendova.

(Promo - tekst / Foto:Promo)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track