AKO VAM NIJE LEGLO 100 EVRA, MOŽETE DA SE ŽALITE, EVO I KOME: Lako do reklamacije! Danas isplata u Poštanskoj štedionici
Foto: Youtube Printscreen

leći će svima, samo strpljivo

AKO VAM NIJE LEGLO 100 EVRA, MOŽETE DA SE ŽALITE, EVO I KOME: Lako do reklamacije! Danas isplata u Poštanskoj štedionici

InfoBiz -

BEOGRAD - Banka Poštanska štedionica danas će isplatiti jednokratnu pomoć u iznosu od 100 evra za još 145.581 korisnika koji su se lično prijavili putem portala ili kontakt centra Uprave za trezor.

Kako je saopšteno, Banka Poštanska štedionica će, sa današnjom isplatom, isplatiti ukupno 2.037.017 punoletnih građana Srbije. Na taj način, kako se navodi, bili su partner u jedinstvenom ekonomskom poduhvatu Vlade Srbije koji ima za cilj da svojim građanima olakša izlazak iz krize izazvane pandemijom virusa korona.

Ko nije dobio 100 evra, može da se žali: Prijavljivanje završeno u ponoć

Prijavljivanje građana za jednokratnu pomoć države završeno u ponoć, a uvedena je i posebna opcija za proveru u kojoj banci je uplaćen novac. Trideset ljudi se svakodnevno bavi prijavama i problemima građana

Za primanje žalbi i procesuiranje dosadašnjih prijava i narednih nedelja će biti dostupni kol-centar i internet-stranica Uprave za trezor. Uvedena je i posebna opcija za proveru u kojoj banci je uplaćen novac, jer je to pitanje mučilo mnoge građane.

Prema poslednjim podacima Ministarstva finansija, prijavilo se 4.311.800 državljana Srbije, a pomoć je automatski dobilo još oko 1,9 milion penzionera i korisnika socijalnih novčanih davanja. Od tih više od 6,2 miliona građana, novac je legao na račune njih 6.013.861.

Među penzionerima i drugim punoletnim građanima koji ispunjavaju sve uslove za ovu pomoć, ima i onih koji nisu dobili novac. Nadležni kažu da treba da prijave problem, ili putem portala Uprave za trezor ili pozivanjem kol-centra. Naglašavaju da svi koji su već ostavili podatke budu strpljivi, jer će dobiti odgovor, pišu Novosti.

- I penzioneri i ostali mogu da ostave reklamaciju preko kol-centra 0800 101 100 ili na portalu idp.trezor.gov.rs koristeći opciju "prijavi problem" - kažu u Ministarstvu finansija. - U odeljku "tip problema" mogu da odaberu neku od opcija - podaci ne prolaze, nije legla uplata, nije moguća prijava preko sajta, a uvedena je i - ne znam u kojoj banci mi je izvršena uplata. Razlog je veliki broj poruka građana koji ne znaju koju su banku odabrali prilikom prijave, odnosno u statusu im je napisano da je uplata izvršena, a oni ne znaju gde. Svima će biti odgovoreno u najkraćem roku, a 30 ljudi se svakoga dana bavi ovim prijavama i problemima. Prema rečima Siniše Malog, svi će biti isplaćeni do ponedeljka 8. juna.

(Kurir.rs/Tanjug/Večernje novosti)

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja