OTVORENI KAO NIKADA PRE proslavite sve što dolazi!
Foto: Promo

OTVORENI KAO NIKADA PRE proslavite sve što dolazi!

InfoBiz -

Privikavanje na realnost uslovljenu pandemijom korona virusa nekima je palo teže, nekima lakše, ali smo svi na kraju iz tog perioda izvukli neke lekcije: od toga da porodični ručak posmatramo kao svečani događaj, do shvatanja amaterske muzike koju stvorimo kao najdragoceniju umetnost. Kako bi podstakla ljude da i u teškim vremenima razmišljaju na drugačiji način i budu otvoreniji za drugačija iskustva, Coca-Cola je pokrenula globalnu kampanju „Otvoreni kao nikada pre”.

Coca-Cola kao brend koji je prepoznatljiv po širenju optimizma želi da nam poruči: treba da radimo na ostvarenju svojih snova, ali da i u tome uživamo sa ljudima koje volimo. Za dodatnu motivaciju ka ovom cilju, u pomoć je pristigao poznati britanski autor Džordž Pesnik, koji je delio svoje stihove u periodu kada je ceo svet bio u karantinu, a koji je upravo za potrebe ove kampanje sastavio naslovnu poemu „Otvoreni kao nikada pre“. Džordž i cela kampanja nas podsećaju da „novo normalno“ može da bude i bolje od onoga na šta smo navikli jer smo tokom izolacije svi naučili po nešto, bilo da cenimo svoje slobodno vreme, bilo odlazak na posao i školu, bilo trenutke sa našim najbližima.

Džordž i njegovi stihovi nas u aktuelnoj TV reklami koja sadrži univerzalne poruke, podseća i na to da ponekad treba oslušnuti zvuke koji dopiru iz naše okoline, ne samo iz zvučnika ili slušalica. Da ne moramo putovati kilometrima daleko da bismo videli nešto lepo, kao i da su solidarnost i empatija vrednosti koje nam mogu pomoći da prebrodimo ova izazovna vremena.

Ideja čitave kampanje je da budemo otvoreni kao nikada pre za novu realnost koja će pobediti onu staru, za ljubaznost, ljubav i nadu u bolje dane koji dolaze.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja