KAMPANJE KOJE IMAJU VELIKI ODJEK U JAVNOSTI: Kad u Mozzartu žele dobar marketing, oni ga – osmisle!
Foto: Promo

KAMPANJE KOJE IMAJU VELIKI ODJEK U JAVNOSTI: Kad u Mozzartu žele dobar marketing, oni ga – osmisle!

InfoBiz -

Ovaj sektor kompanije ne angažuje agencije, već sam kreira inovativne akcije

Milion razloga za gol, Više od koša, Stop nasilju nad ženama… Kada se jedan inovativan i kreativan marketinški tim ujedini sa najvećim sportskim brendovima Srbije, dobija se moćan sastav koji kroz ovakve akcije stremi ka liderskoj poziciji u šampionatu humanosti. Svi se sećaju kada je Mozzart doneo odluku da za svaki gol Srbije na Mundijalu donira million dinara u humanitarne svrhe, a svaki koš naših na Mundobasketu vredeo je 1.000 dinara (trojka 10.000), dok se preko 600 sportista uključilo u kampanju podizanja svesti protiv nasilja nad ženama.

- Imali smo niz akcija koje su realizovane u saradnji sa najvećim sportskim institucijama u zemlji: Fudbalskim savezom Srbije, Košarkaškim savezom Srbije, FK Crvena zvezda i KK Partizan, sa kojima smo, na naše veliko zadovoljstvo, u partnerskim odnosima. Ponosni smo i na reklamu koju je za našu kompaniju snimio legendarni Ronaldinjo – ističe Dejan Kosanović, direktor marketinga kompanije Mozzart.

foto: Promo

Stop nasilju nad ženama

Ovaj sektor ne angažuje marketinške agencije, već koristi sopstvenu snagu da osmisli kampanje koje imaju velikog odjeka u javnosti. „Večiti rivali ujedinjeni protiv nasilja nad ženama“ bila je vest dana uoči jednog košarkaškog derbija, kada su se igrači zagrevali u majicama sa važnom porukom.

- U saradnji sa kolegama iz PR-a, realizujemo akciju „Stop nasilju nad ženama”, na koju smo izuzetno ponosni. Targetirali smo mušku ciljnu grupu koja besplatno koristi jedan muzički servis. Posle pesme sledi 30 sekundi tišine sa ciljem da korisnik pogleda svoj telefon i vidi baner sa sloganom ove akcije. Naš marketing funkcioniše u sinergiji, kao skup nekoliko mini-agencija koje su međusobno povezane – digitalna, kreativna, medijska, uz veliku podršku sportske redakcije. Znanje i iskustvo iz velikih srpskih medijskih agencija je preneseno na sektor, koji krase inovativnost i agilnost. U svakom trenutku imamo nekoliko aktivnih kampanja, a one se prilagođavaju za još sedam inostranih tržišta na kojima poslujemo.

foto: Promo

Nole – za nas je šampion

Tiketi “Novak Đoković osvaja US open” proglašeni su dobitnim posle diskvalifikacije prvog favorita u Njujorku!

- Kampanja “Za nas je šampion” imala je odličan odjek u javnosti, znamo kakva se nepravda dogodila. Takođe, veoma nam je bitno da na društvenim mrežama, koje su postale jedan od glavnih kanala komunikacije, reagujemo sa objavama i komentarima pre, tokom i posle utakmica, gde se neretko sa svojim komentarima uključuju i sami akteri mečeva – zaključuje Kosanović.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track