Najnovije vesti

Ceo region voli smoki

Intervju Srećko Nakić, potpredsednik „Atlantik grupe“

Ceo region voli smoki

Biznis
00:04h
U prvoj polovini godine „Atlantik grupa“ imala prihod 310,7 miliona €, što je rast od 6,6 odsto u odnosu na 2011.

BEOGRAD - Uspeh uprkos krizi.- Srpski brendovi značajno utiču na rast „Atlantik grupe“ i učestvuju sa 24 odsto u prihodima. Naša snaga na zapadnom tržištu bivše države omogućava da „smoki“, „bananice“, „štark keksili „prima štapiće“ lakše plasiramo na police širom regiona - kaže za Kurir Srećko Nakić, potpredsednik „Atlantik grupe“.♦ Kako se borite s krizom?- U prvoj polovini godine „Atlantik grupa“ je imala prihod 310,7 miliona evra, što je rast od 6,6 odsto u odnosu na prošlu godinu. U Srbiji smo imali rast prihoda 14 odsto u lokalnoj valuti, pre svega zbog rasta prodaje kafe, pića, delikatesnih namaza, slatkiša, slanih proizvoda...♦ Uskoro će dve godine otkako ste preuzeli firme u Srbiji.- Izuzetno smo zadovoljni. Rezultati iz 2011. su dokaz da je kupovina pun pogodak. Tržište Srbije danas je sa oko 25 odsto ukupne prodaje drugo najveće tržište grupe i lane je ostvarilo rast od 12,7 odsto.♦ Kako su poslovala preduzeća u Srbiji?- „Štark“ je imao rekordnu godinu od svog osnivanja, a „Grand“ je očuvao svoje dominantno učešće. Nakon uspešne integracije, za nas je zapravo ova godina prva u kojoj bi trebalo da dođu do izražaja efekti spajanja. Očekujemo jednako izazovnu godinu kao što je bila i prethodna.

Udvostručen prihodKako ste poslovali prošle godine?- U odnosu na godinu ranije, dvostruko smo veći - po prihodima, broju zaposlenih. Po prisutnosti na 11 tržišta - u regionu, zapadnoj Evropi i zemljama ZND, evropska smo multinacionalna kompanija. Uprkos krizi, naši brendovi, koji čine 71 odsto prodaje, uz distribuciju, omogućili su nam rast.

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...
track