BEOGRAĐANKA ČEKALA SNIŽENJE PA SE RAŽOČARALA Redovna cena odjednom skočila pa je istakli kao da je akcija: NOVI TRIK PRODAVACA?
Foto: Printscreen/Facebook, Shutterstock

Koliko puta ste naišli na ovakvo sniženje?

BEOGRAĐANKA ČEKALA SNIŽENJE PA SE RAŽOČARALA Redovna cena odjednom skočila pa je istakli kao da je akcija: NOVI TRIK PRODAVACA?

InfoBiz -

Koliko puta ste naišli na ovakvo sniženje? Vidite jednu cenu, čekate najavljenu akciju i sniženje kad ono iznenađenje, popusta ne samo da nema, već je cena i veća od prethodne!

Jedna Beograđanka požalila se na cenu novčanika, a njenu primedbu koju je uputila trgovcima u radnji, objavili su i iz Udruženja potrošača Efektiva.

"Zainteresovala sam se za jedan novčanik čija je maloprodajna cena pre sniženja iznosila 6.792 dinara. S obzirom da je sniženje ubrzo trebalo da počne, rešila sam da sačekam. Međutim na sniženju je vaš artikal dobio novu cenu od 8.490 dinara, da bi se stavio na popust od 30 posto, kako bi njegova snižena cena iznosila 5.943 dinara. Nakon razočarenja na Internet stranici, svratila sam do radnje da proverim i tamo je cena takođe bila podignuta na višu. Molim pojašnjenje, kako je ovo moguće", napisala je u obraćanju nezadovoljna žena.

"Uvek su se služili takvim stvarima, tj. najobičniji marketinški trik, nije protivzakonito. Samo treba biti oprezan i pratiti cene", jedan je od komentara ispod ove objave.

"To se radi odavno... Radio sam u jednoj trgovini tehničke robe, imali smo ovakve popuste", priznao je jedan korisnik Fejsbuka.

Ovo je čest slučaj da se redovna cena poveća, na nju se obračuna popust i to se prikazuje kao akcija! Kad se se sve sabere, sniženja gotovo i da nema.

Pored ovog, postoje i drugi trikovi trgovaca, gde potrošači zateknu jednu cenu na rafu, a drugu na kasi. I dok trgovci kažu da je reč uglavnom o propustu radnika koji ne uskladi cene na rafu i kasi, potrošači sumnjaju da je reč o namernim propustima.

Zakon o zaštiti potrošača kaže da potrošač plaća cenu koju je zatekao na rafu, a trgovci se u tim situacijama pravdaju da nije postojala namera da se kupac dovede u zabludu.

(Kurir.rs)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track