DOBRO ZARADIO UZ POMOĆ ChatGPT: Pitao četbota kako da pokrene biznis sa 100$ - ovo je DETALJAN PLAN
Foto: Promo

virtuelni asistent

DOBRO ZARADIO UZ POMOĆ ChatGPT: Pitao četbota kako da pokrene biznis sa 100$ - ovo je DETALJAN PLAN

InfoBiz -

Otkako je OpenAI ChatGPT predstavljen prošlog novembra, radnici koriste veštačku inteligenciju za pomoć u svom poslu — od programera koji ga pitaju za savete za kodiranje do prodavaca nekretnina koji ga koriste za pisanje oglasa.

Sada je jedan korisnik pokušao da pretvori upite na ChatGPT-u u bogatstvo.

Prošle nedelje, dizajner brenda i pisac Džekson Grejthaus Fol je na Tviteru podelio upit koji je dao četbotu.

„Imate 100 dolara, a vaš cilj je da to pretvorite u što više novca u što kraćem roku, a da ne radite ništa protivzakonito“, napisao je Grejthaus Fol i dodao da će on biti „ljudski pandan“ i „učiniti sve“ chatbot ga je uputio šta da uradi.

Nakon brojnih naknadnih upita, bot je uputio Džeksona da pokrene posao pod nazivom „Green Gadget Guru“, koji nudi proizvode i savete koji će korisnicima pomoći da žive održivijim načinom života.

Zahvaljujući ChatGPT-u — zajedno sa drugim AI alatima kao što je generator slika DALL-E — Džekson je uspeo da prikupi 1.378,84 dolara sredstava za svoju kompaniju za samo jedan dan. Kompanija je sada procenjena na 25.000 dolara, tvrdi on i dodaje da je od ponedeljka njegov posao ostvario prihod od 130 dolara.

Takođe je koristio veštačku inteligenciju da napravi web stranicu profesionalnog izgleda za svoj posao. Sajt uključuje lažne proizvode kao što su zeleni uređaji i održivo kuhinjsko posuđe. Otvoren je za proizvodnju novih proizvoda ili prodaju postojećih uz proviziju.

„Aktivno istražujemo partnerstva da bismo prodali neke od tih stvari“, rekao je on za Insajder Džekson i dodao da je za sada zadovoljan rezultatima.

Kako je Grejthaus Fol koristio AI da pokrene svoj posao u jednom danu?

ChatGPT mu je pružio plan u četiri koraka kako bi se „Green Gadget Guru“ pokrenuo i zamolio je Džeksona da ga obaveštava o tome kako se stvari odvijaju.

Prvi korak: „Kupite domen i hosting“

Prvo, ChatGPT mu je predložio da kupi ime domena web lokacije za otprilike 10 dolara, kao i plan za hostovanje sajta za oko 5 dolara mesečno, što je ukupna cena od 15 dolara.

Drugi korak: „Podesite specijalizovanu pridruženu web lokaciju“

ChatGPT je predložio da iskoristi preostalih 85 dolara u svom budžetu za dizajn web stranice i sadržaja. Rečeno je da bi trebalo da se fokusira na „profitabilnu nišu sa malom konkurencijom“, navodeći opcije poput specijalnih kuhinjskih sprava i jedinstvenih zaliha za kućne ljubimce. Probao je sa ekološkim proizvodima.

Chatbot je želeo da napravi partnersku web lokaciju – sajt koji promoviše proizvode u zamenu za provizije od prodaje – pa mu je rekao da istraži partnerske programe sa visokim stopama provizije.

Odatle, ChatGPT mu je predložio ime domena EcoFriendlyFinds.com. Ali kada je Grejthaus Fol uvideo da bi ga nabavka tog imena domena koštala 848 dolara, predložio je onaj koji je pristupačniji: GreenGadgetsGuru.com. Kupio ga je za 8,16 dolara, naveo je, a zatim je potrošio 29 dolara na hosting sajta, što mu je ostavilo budžet od 62,84 dolara.

Treći korak: „Iskoristite društvene mreže“

Kada je web lokacija napravljena, ChatGPT je predložio da deli članke i recenzije proizvoda na platformama društvenih mreža kao što su Facebook i Instagram, i na platformama onlajn zajednice kao što je Reddit, da bi angažovao potencijalne kupce i povećao saobraćaj na web lokaciji.

Takođe je zamolio čet-bota za pomoć u kreiranju logotipa web lokacije tako što je od njega tražio uputstva koja bi mogao da unese u AI generator slika DALL-E 2. Uzeo je generisani logo i učinio ga ličnim pomoću Illustrator-a.

društvene mreže
foto: Promo

Kada je to uradio, naterao je OpenAI ChatGPT da napiše prvi članak na sajtu — „Deset ekološki prihvatljivih kuhinjskih sprava“ — koji je sadržao prave održive proizvode kao što su metalne slamke za višekratnu upotrebu.

Zatim mu je Chatbot preporučio da potroši 40 dolara preostalog budžeta na Facebook i Instagram reklame kako bi ciljali korisnike zainteresovane za održivost i ekološki prihvatljive proizvode, što je i učinio.

Četvrti korak: „Optimizacija za pretraživače“

Četvrti korak je bio „optimizacija za pretraživače“ korišćenjem SEO tehnika za podsticanje saobraćaja na sajtu. Pored toga što je napravio blogove prilagođene SEO-u, odlučio je da pokrene sajt kako bi uneo publicitet — iako je još imao mnogo posla na njemu.

Rezultat?

Do kraja prvog dana, Džekson je obezbedio 500 dolara investicija. Iako nije otkrio svoje investitore, tvitovao je da su njegovi „DM-ovi preplavljeni“ i da „neće više primati investitore osim ako uslovi nisu veoma povoljni“.

Pet dana kasnije, tvitovao je da planira da informiše pratioce o svom „HustleGPT putovanju“ svakog dana tokom narednog meseca.

„Mislim da ćemo u narednih nekoliko meseci videti ogroman bum u preduzećima i to uz pomoć veštačke inteligencije ili čak“, rekao je on za Insajder.

Kurir.rs/BIZLife

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track