UPLATA GREŠKOM PROKNJIŽENA NA VEĆI IZNOS: Potrošač se pravio blesav i nije plaćao, operater otkrio grešku, evo šta traže od njega!
Foto: Shutterstock

potrošačke anegdote

UPLATA GREŠKOM PROKNJIŽENA NA VEĆI IZNOS: Potrošač se pravio blesav i nije plaćao, operater otkrio grešku, evo šta traže od njega!

InfoBiz -

Jedan korisnik kablovske mreže uplatio je račun u iznosu od 3.500 dinara, ali je uplata greškom proknjižena na 35.000 dinara.

Međutim, skoro je operater otkrio grešku, da potrošač nije u pretplati kako se mislilo.

Ovu potrošačku anegdotu objavilo je na društvenim mrežama Udruženje "Efektiva".

- Uplatio sam račun za kablovsku u iznosu od 3.500 din. Međutim, neko je greškom proknjižio uplatu, pa je umesto 3.500, na ime uplate proknjiženo 35.000 din. Od tog trenutka, račun je u bio pretplati, sve do skoro, kada je operator otkrio grešku. Sada od mene potražuju unazad za svaki mesec koji nisam platio. Da li ja to stvarno moram da platim, jer nije moja greška? Nisam ja kriv što je operator "ćutao" mesecima - napisao je jedan potrošač "Efektivi".

Iz ovog udruženja su naveli da korisnik mora da plati sve račune.

- Naravno da morate da platite sve račune za one mesece u kojima ste koristili uslugu, a niste ih platili. Koliko je ćutao operator, toliko ste ćutali i Vi, znajući koliko ste stvarno platili i da je avansno stanje greška - navodi se u odgovoru "Efektive".

Kurir.rs

Bonus video:

04:30

MANJI RAČUN ZA STRUJU NE ODNOSI SE NA OVE STAVKE Direktorka u EPS pojasnila kako da nam račun bude manji

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track