KAMPANJA N1 KANDIDAT ZA FEJK NJUZ GODINE: Nastavljaju da lažu za račun svojih vlasnika!
Foto: Dragana Udovičić, Marina Lopičić

velika prevara

KAMPANJA N1 KANDIDAT ZA FEJK NJUZ GODINE: Nastavljaju da lažu za račun svojih vlasnika!

Društvo -

Pukli: Ova TV kuća danima ponavlja neistine da je izbačena iz Telekomove ponude iako je istina da je sama sebe ukinula. Njena gledanost je minimalno opala, što znači da je gotovo niko kod Supernove nije ni gledao. Portal takođe ne stoji sjajno, tek je na 12. mestu po posećenosti

Televizija N1 nastavila je s besomučnom kampanjom plasiranja laži o pravim razlozima zbog kojih su korisnici Supernove, operatera Telekoma Srbije, odnedavno uskraćeni da gledaju ovu televiziju. Prljava kampanja N1 zasniva se na lažnoj vesti da je Supernova ugasila signal N1, iako obelodanjeni dokazi nedvosmisleno ukazuju na to da je sve urađeno po nalogu Junajted medije.

N1 je poveo za račun svojih vlasnika besprizornu kampanju koja se zasniva na, u najmanju ruku, pretencioznom i prepotentnom stavu da je jedino ta televizija nekakav svetionik objektivnog, nezavisnog i profesionalnog izveštavanja, te da je vrednija od drugih i da zaslužuje da bude proglašena za medij od nacionalnog značaja, odnosno „nacionalno blago“. A da li je to zaista tako, najbolje pokazuju zvanični podaci o čitanosti i gledanosti, prema kojima N1 nema veliko poverenje građana.

Dokaz...  Sami sebe izbacili iz ponude supernove
Dokaz... Sami sebe izbacili iz ponude supernovefoto: Dragana Udovičić, Marina Lopičić

Ni jedan odsto

Prema tim podacima, N1 nije izgubio gledanost nakon što je samog sebe izbacio iz Supernovine ponude. Ova televizija nije u ponudi Supernove od 17. januara, ali se to po broju njenih gledalaca skoro i ne primećuje, jer je pad gledanosti tek za 40.000-50.000 gledalaca. Generalno, iako je televizija N1 potpuno nezasluženo pozicionirana na prvom mestu na daljinskom upravljaču kod SBB, njena gledanost je jako mala - nalazi se na neslavnom desetom mestu, sa 0,85 odsto u ukupnom gledalištu. Na listi gledanosti ispred ove televizije je i kanal sa crtaćima.

Takođe, ni sajt se ne može pohvaliti velikom posetom. Portal N1 dnevno poseti oko 140.000 ljudi, dok, na primer, na Kurirov uđe skoro 950.000 ljudi. Na listi informativnih portala, Kurir se sa još jednim sajtom smenjuje na prvom mestu najposećenijih u Srbiji, dok je N1 tek na dvanaestom.

Internet je slobodan i tu N1 ne može da se žali na navodnu zabranu, pa čudi kako onda nema veću posećenost.

Zamagljuju istinu

Ova televizija je i tokom jučerašnjeg dana nastavila sa širenjem lažnih vesti, pa se već sada može reći da je najbliža tituli fejk njuza godine. Umesto da svojoj publici objasni da su N1 i 16 ostalih kanala, među kojima su Grand, Sport klub i Sinemanija, nestali iz ponude Supernove isključivo voljom vlasnika tih kanala, televizija N1 uporno potura gledalištu lažnu priču o navodnoj zabrani svog programa.

Takođe, koliko je N1 daleko od profesionalnog medija, najbolje pokazuje njegovo izveštavanja o ovoj temi, gde je danima bilo mesta samo za stavove Junajted medije, ali ne i za saopštenja Telekoma kao druge strane.

Za razliku od portala Kurir.rs, koji je u nedelju uživo prenosio celu Telekomovu konferenciju za medije, N1 to nije učinio, iako često prenosi mnoge konferencije. Kurir će, kao i dosad, nastaviti da nepristrasno izveštava o ovoj temi i objavljuje stavove obe strane u sporu.

Kurir.rs/ ekipa Kurira Foto: Dragana Udovičić, Marina Lopičić

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track