"Influenseri doživljavaju ogroman pritisak javnosti, dovode svoj identitet u problem!" Gosti "Pulsa Srbije" o prednosti i manama posla na društvenim mrežama!
Danas nije samo samo atraktivno zanimanje, ako ga tako možemo nazvati, već označava i ulogu u drušzvu, medijima i nameće standarde življenja. Koliko su oni opasni, naročito po mlade ljude, a koje su prednosti "života" na Instagramu?
O toj temi su govorili gosti emisije "Puls Srbije": pevačica Julija i Leo Ivanišević, psiholog.
- Reč influenser je pojam koji se odnosi na neku osobu koja utiče na naš život na ovaj ili onaj način. Za mlade ljude to i jeste uticaj, ali ja mislim da su roditelji naši najveći influenseri, sa savetima od prvog dana našeg postojanja. Sasvim slučajno sam došla na ideju da napravim pesmu pod tim nazivom - "Influenser". Ja inače volim zanimljive tekstove i po tome sam postala poznata, jer sam uvek birala neobične tekstove. Tražila sam pozitivnu pesmu i to sam i rekla ljudima sa kojima radim - kaže pevačica Julija i dodaje:
- Pisao je Danijel Pavlović, poznat autor, jako je duhovit i zna da napiše nesvakidašnju pesmu. Ja sam daleko od influenserke, ali mi je rekao da je pesma za mene. Mislim da su mlade devojke sve influenserke, jer uvek će nam drugarica ponuditi neki proizvod i tako dalje. Želela sam na neki način da prenesem poruke da je važno da čovek nađe svoju sreću, mislim da mladi ljudi razumeju šta sam želela da kažem. Pesma je vesela, a spot opisuje jedan dan influenserke. Influenserka malo i pati, i ona je živ čovek, svi misle da je njima lako, ali oni nose veoma visok pritisak na sebi, kao i poznati pevači. Oni su najviše na udaru i očekuje se da budu nasmejani i srećni na društvenim mrežama.
Ivanišević ističe da je influenser zanimanje, nalik maloj medijskoj produkciji, koja svakodnevno ima mnogo izazova i delatnosti koje se moraju završiti.
- Bilo koja osoba koja vrši uticaj je influenser, vi u najrazličitijim sferama možete imati različite ljude od uticaja. Taj uticaj može biti pozitivan i negativan. Preko društvenih mreža se najlakše utiče, ali to ne znači da nismo imali ljude od uticaja i ranije. Trenutno je na internetu osamdeset posto sadržaja promotivno. To ne moraju biti direktne reklame, ali to može biti samo sadržaj koji privlači pažnju. Dolazi onda do toga da ljudi imaju negativan stav o tome, jer ljudi imaju revolt prema tome ako ih neko tera da nešto kupe. Influenser jeste zanimanje, to je jedna mala medijska produkcija, ali je takođe i životni stil. Vi od vaše svakodnevnice pravite javni život - rekao je Ivanišević i dodao:
- Postoji veliki pritisak na njih, jer stalno moraju da se prezentuju da su savršeni, to dosta distancira druge ljude od vas, jer će se plašiti da priđu. Postavlja se pitanje da li ja upravljam platformom ili ona upravlja nadamnom. To je opet veliki pritisak i nečiji identitet može biti poljuljan, oni moraju da imaju veoma debeo obraz za sve to i nije lako baviti se time.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Kurir.rs
"VIDELI STE OČAJ LJUDI KOJI SU IZGUBILI SVE" Vučić: Odmah pravimo plan da svi krenu da obilaze ljude i da vidimo šta možemo da učinimo