PODSTICAJ SRPSKOG TURIZMA: Za nove vaučere već se prijavilo  1.737 građana
Foto: Dragana Udovičić

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija

PODSTICAJ SRPSKOG TURIZMA: Za nove vaučere već se prijavilo 1.737 građana

Društvo -

BEOGRAD - Za vaučere za podsticaj domaćeg turizma od početka godine prijavilo se oko 1.737 građana, a najveće interesovanje je za Lukovsku i Prolom banju, Divčibare i Sokobanju, rečeno je u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije.

Prema podacima resornog Ministarstva, od tog ukupnog broja građana prijavljenih od 1. do 27. januara, najveći deo su penzioneri i to 57,5 odsto, a slede zaposleni čija primanja ne prelaze 60.000 dinara i njih je 32,2 odsto, dok su 9,3 odsto nezaposleni.

Trenutno su građanima na raspolaganju 343 ugostitelјskih objekata u kojima mogu da koriste vaučere, a listagostitelja se ažurira svakog petka. U ovoj godini za vaučere je iz budžeta Srbije izdvojeno 300 miliona dinara, a građanima će biti podeljeno 60.000 vaučera u vrednosti od po 5.000 dinara. Vaučeri se domaćim gostima daju za najmanje pet noćenja u ugostiteljskim objektima izvan opštine korisnika vaučera, odnosno prebivališta.

Foto: Dragana Udovičić
Foto: Dragana Udovičić

U Turističkoj organizaciji Srbije (TOS) je rečeno da je mera Vlade Srbije za podsticaj domaćeg turizma kroz dodelu vaučera dala odlične rezultate, ne samo kroz povećanje broja domaćih turista koji su odmor proveli u Srbiji, već i kroz značajno produženje trajanja njihovog boravka na odabranim destinacijama.TOS, kako navode, u skladu sa projektom Vlade i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija planira realizaciju svojih promotivnih aktivnosti tokom čitave godine, kako bi na što bolji način građanima predstavili turističke atrakcije u Srbiji.

Najavili su i intenzivniju saradnju sa predstavnicima domaćih medijskih kuća, kao i pojačano prisustvo na društvenim mrežama, kreiranje i sprovodjenje kampanja e-marketinga. Prošle godine za vaučere je iz budžeta izdvojeno 230 miliona dinara i podeljeno je 46.000 vaučera. Kako ocenjuju u resornom ministarstvu, u 2016. akcija je premašila očekivanja, jer je već u septembru, pre roka koji je bio 15. oktobar, podeljeno je svih 46.000 vaučera.Prosečna dužina boravka je bila 7,45 dana, čime je ostvareno 343.000 noćenja. U akciji su učestvovala 634 ugostiteljska objekta.

Najviše njih iz Sokobanje (118), Vrnjačke banje (57), Gornje Trepče (46), Zlatibora (43) i Aranđelovca (34).Prema strukturi građana koji su koristili vaučere u 2016. godini najviše je bilo penzionera (56 odsto), zaposlenih (34 odsto), nezaposlenih (devet odsto), ostale kategorije (jedan odsto). Najtraženije destinacije, prema podacima Ministarstva, bile su Prolom banja, Zlatibor, Banja Koviljača, Lukovska banja i Kopaonik.

Bonus video

(KURIR TV) NEZAPAMĆENA ZIMA: Na Kopaoniku NAJNIŽA TEMPERATURA od kad se vrše MERENJA

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track