Najnovije vesti

Fokusom na ključne delatnosti do rasta prihoda i dobiti
Foto: Promo

Fokusom na ključne delatnosti do rasta prihoda i dobiti

Održivi razvoj

Atlantic Grupa je u prvih devet meseci 2019. ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 541 milion eura, što u odnosu na isto razdoblje 2018. predstavlja rast od 3,2 odsto. Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 60,4 miliona eura i veća je za 8,3 odsto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 47,1 miliona eura i veća je za 11,6 odsto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

„Poslovanje Atlantic Grupe u prvih devet meseci obeležio je nastavak rasta prihoda i profitabilnosti u većini poslovnih segmenata i tržišta. Nastavili smo, takođe, sa strategijom dezinvestiranja non-core delatnosti izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, jačajući istovremeno fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta i temelj transformacije za budućnost. To uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal i razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja. U tom smislu je pojačana i Uprava kompanije i sada broji šest članova. Posebno smo zadovoljni činjenicom da tržište kapitala prepoznaje naš ukupni rezultat, pa smo u prvih devet meseci imali i istorijski rekordne vrednosti akcija, ali i rekordni iznos dividende“, komentarisao je predsednik Uprave Emil Tedeski.

Najviše rasli Argeta i Pića, a Kafa ima najveće učešće u ukupnim prihodima  

Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su uticala Strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 9,3 odsto i Pića s rastom od 4,8 odsto. Sa 110,3 miliona eura prihoda od prodaje koji čine 20,4 odsto učešća u ukupnim prihodima, Kafa se ističe kao najveća pojedinačna kategorija. U distributivnom poslovanju najznačajniji rast od 8,5 odsto ostvarilo je tržište Hrvatske, a sledi Slovenija s rastom od 4,7 odsto. Kontinuirani fokus na razvoj distributivnog poslovanja potvrđuje se i potpisivanjem novih distributivnih ugovora početkom godine u Makedoniji, koji postižu izvrsne rezultate. U ukupnoj prodaji, sopstveni brendovi čine 64,9 odsto, brendovi principala 26,8 odsto, a apotekarski lanac Farmacia učestvuje u ukupnim prihodima sa 8,3 odsto. Razvoj distribucije i roboti u novom logističko-distributivnom centru  

Nakon odličnih rezultata ostvarenih prošle godine širenjem distributivnog portfolija u regionu, novi distributivni ugovori potpisani početkom godine u Makedoniji (Ficosota i Beiersdorf) potvrđuju kontinuirani fokus na razvoj distributivnog poslovanja. Krajem marta Atlantic Grupa je otvorila i novi, savremeno opremljeni logističko-distributivni centar kraj Velike Gorice, kojim obezbedjuje adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucije. U prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mesta, sa mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama. U istom skladištu su implementirani i pušteni u rad visoko sofisticirani logistički roboti kompanije Gideon.

Istovremeno, potpunim izlaskom iz sportske prehrane nastavljen je proces dezinvestiranja ne-strateških poslovnih operacija. Početkom aprila Atlantic Grupa je sa kompanijom Genuport Trade Gmbh iz Hamburga sklopila ugovor o prodaji kompanije Tripoint s brendovima Multipower, Champ i Multaben.

Promo tekst

Foto: Promo

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...