Sandero stepvej - za koplje bolji!

Vozili smo

Sandero stepvej - za koplje bolji!

Auto -
Novi model napredovao je na svim poljima. Dizajnerska misija je uspela, a avanturistički duh sada je još prisutniji

I pare i muzika!Je l’ ovo novi „tuareg“, pita kolega pre nekoliko meseci kad se prvi put pojavio novi „sandero stepvej“! Svetlosne grupe ove „dačije“ liče na „VW polo“ - to je dobra preporuka. Konture karoserije su slične prethodnom modelu, ali pojačan je brojnim ukrasima - prednja letvica, maglenke, branik u dve nijanse, felne od 16 inča...Čudna opremaDizajnerska misija uspela je pomoću boje nazvane „azurit“. „Stepvej“ izgleda avanturistički, posebno zbog povećanog prostora između točkova i branika. Razmak od tla je veliki, pa deluje robustno.Kabina je slična prethodnom modelu, ali su materijali za klasu bolji. Međutim, oprema je kontroverzna. S jedne strane, ima dodatke iz skuplje klase kao što su tempomat s limiterom i komande audio-uređaja na volanu. Ipak, deluje neverovatno da, kao u prošlom modelu, nema podešavanje sedišta po visini, dok je čak i volan statičan u prvom od dva paketa opreme! Osoba prosečne visine sedi solidno, ali onima vanstandardnog gabarita trebaće vreme za prilagođavanje. Za svaku pohvalu su stilizovane presvlake sedišta s natpisom „stepvej“, dok mesta ima dovoljno za petoro.Dobar motorPod haubom smo imali 1,5 dCi od 90 KS. Sasvim dovoljna snaga za gradska ubrzanja, a i elastičnost je solidna. Potrošnju nismo tačno izmerili jer nema putnog računara, ali prva crtica na digitalnom meraču goriva u rezervoaru „pala“ je tek posle 120 gradskih kilometara! Ova „dačija“ veoma dobro pegla neravnine, ivičnjake, ležeće policajce... Vešanje je mekano, ali ne valja to što se udarne rupe osećaju na upravljaču, dok je stabilnost sasvim solidna. „Stepvej“ se vozi veoma lako zahvaljujući mekim komandama, a tu hvalimo dobar petostepeni menjač, dobro odmeren i za duža putovanja.Cena od 9.500 evra je korektna, a garancija je tri godine ili 100.000 km.

Nedostaju pregrade za mobilni i konzerve
Nedostaju pregrade za mobilni i konzerve

SANDERO 1,5 DCI 90Motor: 1.461 ccmSnaga: 89 KS 3.750 o.Dužina / širina / visina:4.058 / 1.733 / 1.518 mmPrtljažnik: 320 lMasa: 1.083 kg0-100 km/h: 11,8 sMaks. brzina: 167 km/hKrug okretaja: 10,5 mPotrošnja (fabrički): 4,0 lOsnovni model: 9.500 evraTestirani model (dCi 90): 11.500 evra

Dva paketa opreme„Stepvej“ nudi dve verzije. „Ambijens“ ima presvlake s posebnim uzorkom, protkanim sivim nitima. „Prestiž“ nudi svu naprednu i inovativnu opremu raspoloživu u „Dačijinoj“ ponudi, poput multimedijalnog sistema „Medija nav“, ugrađenog u centralni deo instrument table, ograničavač i regulator brzine, parking senzore pozadi...

Motori sa izvrsnim mogućnostimaZa „stepvej“ se u Srbiji trenutno nude po jedan benzinski i dizel agregat iste snage. Tu su TCe 90 i dCi 90. Prema fabrici, dCi sa 90 KS troši samo 4,0 l/100 km (odnosno 105 g/km CO2), dok se u praksi potvrđuje da podatak ne odstupa u većoj meri.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track