icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

NE MOŽETE DA ZAPOČNETE DAN BEZ KAFE? Postoji 8 drugih načina da se RAZBUDITE i napunite energijom!
Foto: Profimedia

Zdravije je

NE MOŽETE DA ZAPOČNETE DAN BEZ KAFE? Postoji 8 drugih načina da se RAZBUDITE i napunite energijom!

Doktor

Navikli ste da popijete kafu čim otvorite oči i nije vam jasno šta vas drugo može tako dobro razbuditi?

Evo liste zdravijih navika koje će vas napuniti energijom za ceo dan!

 

VODA

 

Između ostalog, voda je dobra i za bolje varenje, apsorpciju, cirkulaciju, prenos hranljivih materija i regulaciju telesne temperature. Ujutru, pre jela ili kafe/čaja, popijte jednu ili dve velike čaše vode, u malim gutljajima.

 

LIMUN

 

Dobar je kao izvor vitamina C, kalcijuma, magnezijuma i kalijuma.Iscedite pola limuna u jednu času vode i popijte - videćete kako odlično razbuđuje i osvežava za novi dan!

 

ĐUMBIR

 

Pored toga što smanjuje mučninu, pomaže u ublažavanju bolova u mišićima, poboljšava cirkulaciju, smanjuje inflamaciju, ublažava migrene, deluje kao antihistaminik i oslobađa disajne puteve, ojačava imuni sistem itd. Iseckajte na sitne komade u čašu vode, iscedite malo limuna i popijte pre jela.

 

 

BOROVNICA

 

One su bogate vlaknima, antioksidantima i fito-materijama. Sadrže puno vitamina C, sprečavaju nastajanje tumora, ojačavaju srce, poboljšavaju funkcionisanje mozga. Grickajte ih dok se spremate za posao i razbudite se vitaminima!

 

SEME ŽALFIJE

 

Asteci i Maje su koristili ova semena vekovima. Ona sadrže visok nivo omega-3 masnih kiselina i rastvorljivih vlakana. Pored toga, ova vlakna čuvaju nivo šećera u krvi, sadrže kalcijum, magnezijum i cink.

 

BANANA

 

Klasična hrana koja se preporučuje za doručak. Bogata antioksidantima, pomaže da se količina hrane ne vraća u jednjak, bogata kalijumom, snižava krvni pritisak.

 

BADEMI

 

Prepuni su proteina, vlakana, vitamina E, gvožđa, magnezijuma. Pomažu u smanjenju holesterola, rizika od karcinoma i bolesti srca. Možete da stavite jednu šaku badema u vodu i da ostavite da stoji preko noći, zatim popijte vodu ujutro i pojedite bademe, ovo će vam takođe poboljšati sistem za varenje.

 

JAJA

 

Ukoliko volite da jedete sveža, domaća jaja, onda nema ništa bolje za doručak. Ona su sjajan izvor proteina, vitamina B2, vitamina B12, vitamina A, D i E, kalcijuma i gvožđa. Poslednja istraživanja pokazuju da jaja nisu toliko rizična za osobe koje boluju od holesterola, tako da i one mogu da ih konzumiraju.

 

redinfoportal

 

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...