icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

NAVIKLI STE DA PIJETE KAFU ČIM OTVORITE OČI: Umesto toga razbudite se pomoću ovih 8 stvari!
Foto: Profimedia

NALET ENERGIJE

NAVIKLI STE DA PIJETE KAFU ČIM OTVORITE OČI: Umesto toga razbudite se pomoću ovih 8 stvari!

Doktor

Navikli ste da popijete kafu čim otvorite oči i nije vam jasno šta vas drugo može tako dobro razbuditi?

 

Evo liste zdravijih navika koje će vas napuniti energijom za ceo dan:

 

LIMUN

 

Dobar je kao izvor vitamina C, kalcijuma, magnezijuma i kalijuma.Iscedite pola limuna u jednu času vode i popijte - videćete kako odlično razbuđuje i osvežava za novi dan.

 

foto: Profimedia

VODA

 

Između ostalog, voda je dobra i za bolje varenje, apsorpciju, cirkulaciju, prenos hranljivih materija i regulaciju telesne temperature. Ujutru, pre jela ili kafe/čaja, popijte jednu ili dve velike čaše vode, u malim gutljajima.

 

BOROVNICA

 

One su bogate vlaknima, antioksidantima i fito-materijama. Sadrže puno vitamina C, sprečavaju nastajanje tumora, ojačavaju srce, poboljšavaju funkcionisanje mozga. Grickajte ih dok se spremate za posao i razbudite se vitaminima!

 

SEME ŽALFIJE

 

Asteci i Maje su koristili ova semena vekovima. Ona sadrže visok nivo omega-3 masnih kiselina i rastvorljivih vlakana. Pored toga, ova vlakna čuvaju nivo šećera u krvi, sadrže kalcijum, magnezijum i cink.

 

JAJA

 

Ukoliko volite da jedete sveža, domaća jaja, onda nema ništa bolje za doručak. Ona su sjajan izvor proteina, vitamina B2, vitamina B12, vitamina A, D i E, kalcijuma i gvožđa. Poslednja istraživanja pokazuju da jaja nisu toliko rizična za osobe koje boluju od holesterola, tako da i one mogu da ih konzumiraju.

 

BANANA

 

Klasična hrana koja se preporučuje za doručak. Bogata antioksidantima, pomaže da se količina hrane ne vraća u jednjak, bogata kalijumom, snižava krvni pritisak.

 

BADEMI

 

Prepuni su proteina, vlakana, vitamina E, gvožđa, magnezijuma. Pomažu u smanjenju holesterola, rizika od karcinoma i bolesti srca. Možete da stavite jednu šaku badema u vodu i da ostavite da stoji preko noći, zatim popijte vodu ujutro i pojedite bademe, ovo će vam takođe poboljšati sistem za varenje.

 

foto: Profimedia

ĐUMBIR

 

Pored toga što smanjuje mučninu, pomaže u ublažavanju bolova u mišićima, poboljšava cirkulaciju, smanjuje inflamaciju, ublažava migrene, deluje kao antihistaminik i oslobađa disajne puteve, ojačava imuni sistem itd. Iseckajte na sitne komade u čašu vode, iscedite malo limuna i popijte pre jela.

 

 

Kurir.rs/Red info portal, Foto: Profimedia

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.