icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

STAVITE PRSTE U OVAJ POLOŽAJ: Nećete više biti pod stresom, a kilogrami će se topiti!
Foto: Profimedia

POZITIVAN UTICAJ NA ZDRAVLJE

STAVITE PRSTE U OVAJ POLOŽAJ: Nećete više biti pod stresom, a kilogrami će se topiti!

Doktor

Ruke nisu samo "praktični alat" za obavljanje svakodnevnih zadataka, već mnogo više od toga.

 

Na jedan neočekivani način čak mogu pozitivno uticati na zdravlje celog organizma. Istraživanje sprovedeno 2008. godine je otkrilo da refleksologija, ili pritisak na određena područja ruke, utiče na ljudsko telo i um - podstiče opuštanje, smanjuje bol i ima pozitivni učinak na smanjenje anksioznosti i depresije.

 

Jedna od najsnažnijih stvari koje čovek može napraviti za dobrobit svog organizma, a uključuje rad rukama, je moćna pozicija ruke "Surya Mudra", inspirisana jogom, a čiji cilj je ubrzati metabolizam i poboljšati sistem zavarenje. Praktikanti ove tehnike smatraju da takođe pomaže kod gubitka apetita i leči nisku temperaturu krvi.

 

"Surya Mudra" pozicija - Palcem pritisnite domali prst na dlan, dok ostala tri prsta ostavite u izduženom položaju. Držite ga 45 minuta ili ako ne možete izdržati toliko dugo, tri puta dnevno po 15 minuta držite prste u tom položaju.

 

Ako imate problema s anksioznošću, refleksolozi savetuju da pritisnete palac jedne ruke drugom rukom i držite u tom položaju oko 5 minuta. Pridržavanje drugih prstiju uz dlan pomoću druge ruke može smanjiti osećaj straha (kažiprst), besa (srednji prst), tuge (domali prst) i stresa (mali prst).

Ako se loše osećate, imate vrtoglavicu ili ste pod stresom, refleksologija savetuje da se kružnim pokretima masira dlan te istovremeno duboko diše.

 

Kurir.rs/24sata.hr, Foto: Profimedia

 

   

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

Vratite telo u ravnotežu

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.