icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

SPREČITE PRERANU SMRT: Evo šta treba da uradite da biste produžili život
Foto: Shutterstock

Opasno po život

SPREČITE PRERANU SMRT: Evo šta treba da uradite da biste produžili život

Doktor


Istraživanje u Engleskoj je dokazalo da čovek u proseke provede 12 sati dnevno u sedećem položaju, a takva navika uništava zdravlje i skraćije život, piše Lepa & srećna.

 

Fizička aktivnost je prekopotrebna za zdravlje organizma, ali šta da radimo ako posao od nas zahteva sedenje ili telo nije sposebno za svakodnevno vežbanje? Naučnici su otkrili jednostavno rešenje, na svakih 30 minuta ustanite i napravite nekoliko koraka.


Ova jednostavna navika smanjuje rizik od prerane smrti i čuva zdravlje vašeg tela, naročito mišića. Njena prednost je to što se lako radi na poslu i jednostavna je za starije ljude kojima je dugo kretanje otežano.


PROČITAJTE JOŠ:


ZNOJENJE TOKOM NOĆI UKAZUJE NA SMRTONOSNU BOLEST

 

OVE 2 NAMIRNICE SPREČAVAJU SRČANI UDAR I RAK

 

KAKO DA SPREČITE OPASNU ZARAZU IZ VEŠ MAŠINE

 

(Kurir.rs/Lepa & srećna/Foto: Shutterstock)

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...