13 UBEDLJIVIH RAZLOGA DA VERUJETE U VANZEMALJCE: Da, oni postoje i potpuno je fascinantno!
Foto: Wikipedia

Moguće!

Ludi svet -

Svi mi bismo voleli da verujemo da su vanzemaljci pravi. Mi želimo da verujemo da su stvarni. Mogućnost da neki drugi život zaista postoji van planete Zemlje je sjajna!

Da li su ljudi jedinstveni i sami u univerzumu? od kad je sveta i veka, naučnici širom planete uložili su godine istraživanja da pronađu život na drugim planetama, NLO i vanzemaljce. Godinama su i odbijali da kažu istinu iza NLO-a i vanzemaljskih misterija. Ovo je samo povećalo spekulacije o vanzemaljskom životu. Predstavljamo vam 7 razloga zašto treba verovati da vanzemaljci postoje.1. Projekat Plava knjigaProjekat plava knjiga je sankcionisana studija avijacije SAD koja je zvanično istraživala postojanje NLO viđanja.Da, Vlada SAD je zapravo potrošila novac i ekspertizu da istraži tvrdnje mnogih pilota koji su videli NLO u svom vazdušnom prostoru. Istražili su oko 12.000 navodnih viđanja NLO i na kraju su zaključili da nema autentičnih dokaza za njihovo postojanje. Inače, istraživanje je trajalo više od 17 godina.

2. Keksberg NLO incidentJedan od najpoznatijih incidenata bio je kada su meštani malog grada u Pitsburgu prijavili da su videli kapsulu koja leti preko neba i pravu polukružno skretanje pre pada.Meštani su dobro videli kapsulu, ali pre nego što je istaraga otišla dalje, vojska SAD je preuzela slučaj.

3. Leteći tanjir se srušio u Rozvelu 1947. godineU ovom incidentu, vojna baza u Rozvelu dala je zvaničnu izjavu da su pronašli metalni disk na mestu pada.Posle nekog vremena, ova izjava je preobličena i rečeno je da je u pitanju bio vazdušni balon koji se testirao. Rozvel je postao najpoznatije mesto što se tiče NLO-a, a zbog prve izjave vojske, veruje se da je zaista NLO pao tamo.

4. Region 51Već decenijama, teoristi zavera tvrde da vlada SAD krije vanzemaljske artifakte u ovoj super tajnoj vojnoj bazi u regiji 51. Za sve to vreme vlada SAD negirala je postojanje tajne vojne baze za koju se tvrdi da se nalazi u Nevadi.2013. godine, CIA je zvanično objavila da je regija 51 zaista vojna baza u Nevadi. Ovo je stvorilo dosta buke u vestima u to vreme i ojačalo tvrdnju da se baza koristila za vanzemaljsku tehnologiju i istraživanje. Šta se tamo raduilo idalje je top sikret.

5. Meteori2011. godine, NASIN astrobiolog Robert Huver tvrdio je da vanzemaljci postoje kada je otkrio fosile vanzemaljskih buba unutar meteora koji su pali na zemlju.

6. Drejkova jednačinaImenovana po izumitelju, astrofizičaru Frenku Drejku, ova jednačina je pokušaj da se dobije N, nroj napredne civilizacije u galaksiji Mlečnog Puta. Koristi se za dobijanje broja aktivnih, komunikativnih vanzemaljskih civilizacija. Jednačina je napisana 1961. godine. Trenutan broj koji se dobija je 2.000 civilizacija.

7. Univerzum je ogromanMi živimo u mlečnoj galaksiji, a postoji još 200 biliona galaksija u Univerzumu što znači da negde sigurno postoji neki život. Dobra analogija vanzemaljskog života je naš odnos sa mravima. Mi znamo da oni postoje, ali da li oni znaju da mi postojimo, možda imaju interakciju sa nama, ali nije ni vredno našeg vremena da komuniciramo sa mravima.

(candyreader.com)