MINISTAR NEDIMOVIĆ O VELIKOJ AKCIJI ADRIA MEDIA GROUP I DM DROGERIA MARKT: Kada imate viziju i planirate bolju budućnost, onda pokrenete akciju Zasadi drvo! Dva drveta za jedno posečeno je odličan rezultat, ali se nećemo zadovoljiti time
Foto: Marina Lopičić

važan projekat

MINISTAR NEDIMOVIĆ O VELIKOJ AKCIJI ADRIA MEDIA GROUP I DM DROGERIA MARKT: Kada imate viziju i planirate bolju budućnost, onda pokrenete akciju Zasadi drvo! Dva drveta za jedno posečeno je odličan rezultat, ali se nećemo zadovoljiti time

Zasadi Drvo -

Ministar poljoprivrede Branislav Nedimović zahvalio je Adria Media Group i DM drogerie markt na ovoj akciji rekavši mu je drago što je ministarstvo poljoprivrede deo toga.

"Uvek imamo taj generacijski sukob kako da kvalitetno živimo a da očuvamo životnu sredinu. U prethodnih par decenija čovek je zbog svog komfora bio spreman da uradi sve, a onda stiže sve na naplatu, priroda vraća sve", rekao je ministar i dodao:

1 / 32 Foto: Marina Lopičić

"Spomenuli smo ovde poplave koje su bile pre mesec dana. Bujične poplave nastaju najvećim delom uništavanja šume. Kada sam gostovao u jednoj emiciji pitali su me kako ćemo rešiti taj problem, a ja sam im rekao postoji prost i komplikovan način. Skuplje bi bilo da gradimo brane, a jeftiniji i prostiji način je da lepo posadimo, usporimo tu vodu, ona izgubi na tom intenzitetu i spasimo naselja koja se nalaze ispod nas".

foto: Marina Lopičić

On je rekao da se nada da će akcija Zasadi drvo pomoći da se reši ne samo pošumljavanje, već i drugi problemi, poput poplava.

foto: Marina Lopičić

"Ja u životu ne volim samo da učestvujem, već da pobeđujem, tako bih voleo da u ovoj akciji pobedimo. Dva drveta za jedno posečeno je dosta, ali se neću zadovoljiti time. Kada imate viziju i planirate bolju budućnost, onda pokrenete akciju Zasadi drvo", rekao je Nedimović.

Projekat u organizaciji Adria Media group i DM drogeria markt "Zasadi drvo" se organizuje sa ciljem da se podigne svest o značaju pošumljavanja područja kojima je to potrebno, o načinima očuvanja životne sredine i angažovanju građana da se uključe u akciju pošumljavanja.

Važnost četvoromesečne kampanje "ZASADI DRVO" ogleda se u tome što ćemo edukovati građane i pričati o strategiji i radu kao i značaju šuma i zajedno otvoriti sezonu jesenjeg pošumljavanja i dati priliku svakom građaninu da zasadi svoje drvo.

foto: Marina Lopičić

Jednodnevna radna akcija, koja će se dešavati poslednje subote u oktobru, ispratiće se specijalnom live TV emisijom „Zasadi drvo“ tokom trajanja akcije i izveštavati iz sata u sat o broju posađenih stabala i efektima akcije.

Ovim putem pozivamo sve građane da se uključe u najveću akciju sadnje na teritoriji Srbije, pošto će biti obezbeđene sadnice i lokacije za svakog građanina koji bude želeo da se uključi.

(Kurir.rs)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track