Najnovije vesti

MINISTAR NEDIMOVIĆ O VELIKOJ AKCIJI ADRIA MEDIA GROUP I DM DROGERIA MARKT: Kada imate viziju i planirate bolju budućnost, onda pokrenete akciju Zasadi drvo! Dva drveta za jedno posečeno je odličan rezultat, ali se nećemo zadovoljiti time
Foto: Marina Lopičić

važan projekat

MINISTAR NEDIMOVIĆ O VELIKOJ AKCIJI ADRIA MEDIA GROUP I DM DROGERIA MARKT: Kada imate viziju i planirate bolju budućnost, onda pokrenete akciju Zasadi drvo! Dva drveta za jedno posečeno je odličan rezultat, ali se nećemo zadovoljiti time

Zasadi drvo

Ministar poljoprivrede Branislav Nedimović zahvalio je Adria Media Group i DM drogerie markt na ovoj akciji rekavši mu je drago što je ministarstvo poljoprivrede deo toga.

 

"Uvek imamo taj generacijski sukob kako da kvalitetno živimo a da očuvamo životnu sredinu. U prethodnih par decenija čovek je zbog svog komfora bio spreman da uradi sve, a onda stiže sve na naplatu, priroda vraća sve", rekao je ministar i dodao:

 

1 / 32 Foto: Marina Lopičić

 

"Spomenuli smo ovde poplave koje su bile pre mesec dana. Bujične poplave nastaju najvećim delom uništavanja šume. Kada sam gostovao u jednoj emiciji pitali su me kako ćemo rešiti taj problem, a ja sam im rekao postoji prost i komplikovan način. Skuplje bi bilo da gradimo brane, a jeftiniji i prostiji način je da lepo posadimo, usporimo tu vodu, ona izgubi na tom intenzitetu i spasimo naselja koja se nalaze ispod nas".

 

foto: Marina Lopičić

 

On je rekao da se nada da će akcija Zasadi drvo pomoći da se reši ne samo pošumljavanje, već i drugi problemi, poput poplava.

 

foto: Marina Lopičić

 

"Ja u životu ne volim samo da učestvujem, već da pobeđujem, tako bih voleo da u ovoj akciji pobedimo. Dva drveta za jedno posečeno je dosta, ali se neću zadovoljiti time. Kada imate viziju i planirate bolju budućnost, onda pokrenete akciju Zasadi drvo", rekao je Nedimović.

 

Projekat u organizaciji Adria Media group i DM drogeria markt "Zasadi drvo" se organizuje sa ciljem da se podigne svest o značaju pošumljavanja područja kojima je to potrebno, o načinima očuvanja životne sredine i angažovanju građana da se uključe u akciju pošumljavanja.

 

Važnost četvoromesečne kampanje "ZASADI DRVO" ogleda se u tome što ćemo edukovati građane i pričati o strategiji i radu kao i značaju šuma i zajedno otvoriti sezonu jesenjeg pošumljavanja i dati priliku svakom građaninu da zasadi svoje drvo.

 

foto: Marina Lopičić

 

Jednodnevna radna akcija, koja će se dešavati poslednje subote u oktobru, ispratiće se specijalnom live TV emisijom „Zasadi drvo“ tokom trajanja akcije i izveštavati iz sata u sat o broju posađenih stabala i efektima akcije.

 

Ovim putem pozivamo sve građane da se uključe u najveću akciju sadnje na teritoriji Srbije, pošto će biti obezbeđene sadnice i lokacije za svakog građanina koji bude želeo da se uključi.

 

(Kurir.rs)