Grafički dizajneri glavni su predstavnici tih modernih umetnika koji svoje kreacije stvaraju za računarom i prave vizuelne interpretacije preko kojih prenose ideju ili poruku.
Kao i svi drugi umetnici, grafički dizajneri poseduju kreativne veštine, imaju „umetničko oko” i sposobni su da razlikuju estetske vrednosti. Međutim, za razliku od ostalih, grafički dizajneri su retki umetnici koji konačno mogu da se kreativno izraze i istovremeno odlično zarađuju. Zašto su grafički dizajneri toliko uticajni?Iako ne mogu da se svrstaju u isti rang sa renesansnim umetnicima ili ekspresionistima, grafički dizajneri se takođe trude da stvore vizuelno privlačan sadržaj koji ima za cilj da probudi određenu emociju kod publike. U njihovom slučaju dizajnirani vizuelni detalji koriste se u marketinške svrhe i možemo ih videti na web sajtovima, bilbordima, televiziji i svuda oko nas.
Gotovi proizvodi grafičkih dizajnera moraju da komuniciraju sa potrošačima i motivišu ih da donesu određene odluke. Upravo zbog toga, ovakav digitalni sadržaj dobija sve više prostora, a grafički dizajn postaje jedno od najperspektivnijih zanimanja. Umetnost koja se isplati Grafički dizajneri kao predstavnici umetnika modernog doba izdvajaju se i po odličnim zaradama. Dizajniranje bilborda, banera, naslovnih strana časopisa i drugih materijala u promotivne svrhe spada među veoma plaćene i tražene poslove na tržištu. Prosečna plata kreativaca koji, umesto na platnu, svoja umetnička dela stvaraju u Photoshopu ili Illustratoru iznosi od 600 do 900 evra, ali uz iskustvo i nekoliko radova koji će ih izdvojiti od konkurencije, vrlo brzo dostižu i duplo veću cifru. Pored toga, školovani grafički dizajneri imaju priliku da zarađuju iako nisu deo nijedne kompanije. Freelance poslovi omogućavaju ovim stručnjacima da rade online za klijente širom sveta, i za svoj trud dobiju više od 20 dolara po satu. Uz razvijenu bazu klijenata, ovakav način rada vrhunskim grafičkim dizajnerima može doneti zaradu od preko 3.000 dolara mesečno. Kako da postanete umetnici 21. veka?