PODRŠKA NAJBOLJIMA: Đački bilbordi u Novom Sadu oduševili ceo region

Promovisanje zdravih vrednosti

PODRŠKA NAJBOLJIMA: Đački bilbordi u Novom Sadu oduševili ceo region

Srbija -
Projekat Učim, znam, vredim realizovan je u saradnji sa novosadskim srednjim i osnovnim školama, sa ciljem da predstavi najbolje novosadske đake koji su u protekloj školskoj godini ostvarili najznačajnije uspehe na republičkim i međunarodnim školskim takmičenjima.

NOVI SAD - Bilbordi koji su se pre desetak dana pojavili u Novom Sadu, a na kojima su predstavljeni najbolji učenici novosadskih osnovnih i srednjih škola izazvali su izuzetno pozitivne reakcije kako u Srbiji, tako i u celom regionu.

Predsednik Udrženja za promociju društvene odgovornosti Aleksandar Savanović, koji je idejni tvorac projekta "Učim, znam, vredim", rekao je Tanjugu da su i samom Udruženju iznenađeni načinom na koji je javnost u Srbiji i Regionu reagovala na "đačke bilborde", jer, kako je kazao, sa svih strana samo stižu reči hvale.

"Svesni smo da je ovo društvo generalno opterećeno nasleđima nasleđima tih "veselih devedesetih" i nismo očekivali da će ovaj projekat listom naići na izuzetno pozitivne reakcije. Ono što nas je posebno obradovalo jeste činjenica da je ta priča ođeknula i u Beogradu i u zemljama Regiona, što govori da su ljudi u svim tim državana željni pozitivnih uzora", rekao je Savanović.

Foto: Tanjug
Foto: Tanjug

On je pojasnio da je projekat "Učim, znam, vredim" realizovan od aprila do septembra u saradnji sa novosadskim srednjim i osnovnim školama, sa ciljem da predstavi najbolje novosadske đake koji su u protekloj školskoj godini (2014/2015) ostvarili najznačajnije uspehe na republičkim i međunarodnim školskim takmičenjima.

Po Savanovićevim rečima kao posledica tog konkursa "rodilo" se 14 bilborda u Novom Sadu na kojima je predstavljeno tridesetak učenika od ukupno šezdeset, koje su škole prijavile na konkurs.

"Sam konkurs je bio prilično rigidan po pitanju uslova, jer je jedan od uslova bio da su učenici osvojili jedno od prva tri mesta na republičkim ili međunarodnim takmičenjima, tako da su svi prijavljeni ispunili taj uslov, ali nažalost nisu svi predstavljeni na bilbordima mada su to apsoluzno zaslužili", naglasio je Savanović.

Ideja projekta je da se, kako je rekao, pokušaju promovisati zdrave vrednosti i da se mladim ljudima ponude neki novi pravi uzori nasuprot onima koji im se najčešće nude posednjih četvrt veka.

Foto: Tanjug
Foto: Tanjug

"Danas smo došli u situaciju da na četiri televizije sa nacionalnim pokrivanjem imamo rijaliti programe u kojima se ne promovišu najpametniji i najbolji, jer za takve na žalost u medijim ima jako malo mesta i ovo je bio naš pokušaj da se tim mladim ljudima, našim sugrađanima zahvalimo za sve uspehe koje su postigli jer te uspehe nisu ostvarivali samo za sebe i svoju školu već su u najboljem svetlu predstavljali i svoj grad i svoju državu", istakao je Savanović.

Medijska pažnja koju je ovaj projekat privukao, po rečima Savanovića, organizatorima je nametnula imperativ da se sa projektom nastavi i narednih godina jer se, kako je kazao, mora skrenuti pažnja javnosti da pored nas žive sposobni, pametni, talentovani mladi ljudi o kojima se u medijima mnogo ne govori.

"Ovaj vid, da tako kažem, zidnog novinarstva je vrlo dobar način da se promovišu prave vrednosti jer ta informacija neće biti zapažena samo pet minuta nego više dana", zaključio je Savanović i dodao da su pomenuti bilbordi pokušaj da se ova naša surova stvarnost oplemeni nekim lepim prizorima.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track