icon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-galleryicon-homeicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

OPEL PROBUDIO ZVER: GSI munja oživela legendu!

Na salon automobila u Frankfurt stiže najbrža „insignija“

OPEL PROBUDIO ZVER: GSI munja oživela legendu!

Auto

Olakšana karoserija, turbo-motori, smanjeno trenje i osmostepena automatska transmisija učinili su da novi model bude brži na Nirburgringu od prošle „insignije OPC“

Oštrija, preciznija i efikasnija! Nova „opel insignija GSi“ je sportski sedan za one koji žele nešto drugačije.


Fina podešavanja u skladu s tradicijom „munje“ omogućila su kreiranje najefikasnije „insignije“ do sada. Potpuno novi nivo savremenog sportskog šarma ogleda se u superiornoj stabilnosti i kao žilet oštrom i preciznom upravljanju. Novi GSi je znatno brži na krugu staze Nirburgring u odnosu na snažnije OPC verzije „insignije“ prethodne generacije - zaključuje direktor odeljenja za performanse i moto-sport Folker Štricek, posle testiranja. Jedan od razloga je taj što je GSi za 160 kilograma lakši nego OPC 2,8 V6 turbo.


Snažan atleta


Baš kao i dobar atletičar, GSi kombinuje formu i snagu. Reč je o vozačkom autu za maksimum zabave na svakoj vrsti puta. Veoma dinamično podešeno oslanjanje i odličan „grip“ u kombinaciji s pogonom na sva četiri točka obezbeđuju jedinstveno vozačko iskustvo, ali i maksimum na polju sigurnosti.

Nova osmostepena automatska transmisija može da se koristi pomoću klackalica smeštenih iza obruča upravljača. S velikim hromiranim otvorima za dovod vazduha napred i spojlerom u zadnjem delu za poboljšanu stabilnost na zadnjoj osovini, novi GSi i vizuelno opravdava performanse.


Kraće opruge spuštaju model GSi za 10 milimetara, a specijalni sportski amortizeri redukuju pomeranje karoserije na minimum. Snažni dvolitarski turbo-motor oslobađa 191 kW (260 KS) i moćan obrtni moment od 400 Njutn-metara. Pored dvolitarskog benzinskog motora, GSi će se nuditi i sa snažnim novim dizel-motorom.

Mladen Radulović


„Insignija GSi“ će imati svetsku premijeru u Frankfurtu.

33 godine GSi tradicije


„Insignija GSi“ nastavlja tradiciju „Opelovih“ sportskih automobila sa oznakom GSi. Prvi model sa ovom oznakom bila je „manta GSi“, kao i „kadet GSi“ (115 ks iz 1,8 motora) iz 1984. Samo četiri godine kasnije 2,0 DOHC 16-ventilski motor u modelu „kadet GSi 16V“ raspolagao je sa 150 KS. Prva „astra“ je bila pokretana ovim motorom, a 1993. ponuđena je alternativa u vidu 1,8 motora od 125 KS, u modelu „astra GSi“. Predstavljeno je i više generacija „korse“ u sportskom GSi izdanju, prva je bila „korsa A“ iz 1988. koju je pokretao motor od 100 KS. Ponuda je zaključena (za sada!) avgusta 2012. modelom „korsa D“.

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...