JAPANSKA FILOZOFIJA: Vozili smo tojotu auris turing sports
Foto: Mladen Radulovic

Raspolaže zavidnim dimenzijama, ali i dinamičnim performansama

JAPANSKA FILOZOFIJA: Vozili smo tojotu auris turing sports

Auto -
Brojnim ukrasima na karoseriji „auris TS“ bori se za atraktivan izgled, dok sve ostalo rešavaju motor i odlično vešanje
1 / 5 Foto: Mladen Radulovic

Najbolje je kad automobil klizi po asfaltu, jer samo u tom slučaju vozač jedva čeka da pođe na put. To je glavno oružje „auris“ karavana, nazvanog „turing sports“, koji svojim imenom sugeriše na dinamičan stil porodičnog vlasnika.

Sve je ovde mekano, počev od komandi servo-upravljača do vešanja, koje odlično pegla neravnine na putevima i „ležeće policajce“.

Digitalno... Kabina je atraktivna, ali komande na dodir nisu praktične
Digitalno... Kabina je atraktivna, ali komande na dodir nisu praktične

Benzinac 1,6 sa 132 konjske snage nije sportista, ali ima snage za sve zadatke - počev od grada do međugradskih dalekih linija, što ga čini univerzalnim vojnikom. U gradu troši korektnih sedam litara, a pri 120 km/h tek oko šest, naravno u šestoj brzini.

S druge strane, i ovaj karavan se trudi da „merama“ na karoseriji, poput srebrnih lajsni, probije barijeru zadatog karavanskog oblika. Iako je ukus subjektivna stvar, „auris TS“ ne impresionira izgledom. Ipak, ukrasi su brojni - prednji kraj ima moderne izlomljene linije, a zadnji stilizovanu i veoma atraktivnu liniju.

Međutim, najvažniji aduti su vezani za brojke. Čak 28,5 cm je produžen u odnosu na stari model, što mu je donelo prtljažnik od 530 litara i u klasi rekordnih 1.658 l kad se spuste zadnja sedišta! Širina i visina su ostale nepromenjene, pa „auris TS“ zaokružuje dimenzije na 462 x 177,5 x 146,5 cm. Takođe, uz promenjen oblik zadnjih sedišta, prostor za kolena je dva centimetra duži.

Sem toga, velike pohvale dajemo oslanjanju, jer smo se u krivinama uverili da je reč o jednom od najstabilnijih karavana u klasi. Upravljač je brz i precizan, a zadnja osovina obezbeđuje držanje zadate putanje. Teško ga je izbaciti iz putanje, a kad to uspete, veoma je predvidljiv.Osnovna cena „aurisa“ u Srbiji je korektnih 15.600 evra.

Kamera i senzoriTELEFONI, NAVIGACIJA, UPOZORENJA...Nadograđeni „Tojota tač end gou“ sistem nudi korisnicima potpune mape navigacionog sistema, koji predstavlja najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu, navodi „Tojota“. Sistem omogućava pristup internetu i aplikacijama, uključujući i novu „Tviter ap“. Ima ugrađene napredne funkcije sa detaljnim informacijama o saobraćaju u 10 evropskih zemalja, ali i upozorenja od sigurnosnih kamera, obaveštava o tunelima, ograničenju brzine...

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track