KURIR NA PREMIJERI FORD KUGE VINJALE U VALENSIJI: Vozili smo premijum verziju, krcatu luksuzom!
Foto: Ford

Ful model

KURIR NA PREMIJERI FORD KUGE VINJALE U VALENSIJI: Vozili smo premijum verziju, krcatu luksuzom!

Auto -

Otmeni terenac prolazi sito i rešeto da bi kvalitet bio na najvišem nivou, a vozačev „posao“ je samo da uživa

Čak 130 šestougaonih komada kože ušiveno je u prednja sedišta, koja sada imaju 110 odsto više kože u odnosu na standardni model. Najmanje 12 radnika radi završnu obradu, jer ovde nema prostora za grešku!

Predstavljamo „ford kugu vinjale“, premijum verziju uveliko poznatog SUV. Luksuzna varijanta dolazi tek nekoliko meseci nakon je predstavljena restilizovana druga generacija. Redakcija Kurira imala je priliku da se s novim modelom upozna na savršenim putevima Valensije i okoline, gde se i nalazi fabrika u kojoj se prave „kuge“.

Sport mod... Snaga u pripravnosti
Sport mod... Snaga u pripravnosti

Sjajna finalna obradaKad je reč o spoljnim izmenama, „vinjale“ na haubi nosi novu masku. Naravno, tu je i sjajni finiš i detalji ugrađeni na pločicama, pragovima, trimu prtljažnika i brojnim aplikacijama duž vozila. Dizajn je odranije jača strana „kuge“, međutim, vozač „vinjalea“ uživa u odličnim performansama. Na spisku motora su dva 1,5-litarska „ekobust“ benzinca sa 150 ili 182 KS, kao i 2,0-litarski TDCi turbo-dizel, „navijen“ na 150, odnosno 180 konja.

Dok se vozite u otmenom okruženju i dodirujete kvalitetnu kožu, rezak i prigušen zvuk snažnijeg benzinca čini završnu kariku uživanja u vožnji. Automobilom se veoma lako upravlja, okretan je u gradu. Preglednost napred je veoma dobra, ali ne i pozadi, gde je atraktivno staklo manjeg obima. Zvučna izolacija je odlična pa je kabina najbolje „kuge“ na bezbednoj zvučnoj distanci od spoljnih zvukova.

Iako skromne zapremine, agregat 1,5 sa 182 KS odlično radi posao. Ubrzanja su progresivna i dovoljna za sve manevre, dok potrošnja nije prelazila osam litara u kombinovanom režimu.

Kupcima „vinjalea“ je dostupan i pogon na svim točkovima, kao i šestostepena manuelna i automatska transmisija. Obrtni moment u odnosu 50:50 između osovina distribuira se za manje od 20 milisekundi.

Uskoro i u SrbijiNajluksuznija „kuga“ na nas je ostavila veoma snažan utisak. Jedini mana je doplata od 5.000 evra u odnosnu na standardni model. Sem visokog luksuza, vlasnici će imati povlašćen položaj u „Fordovim“ centrima i dodatne pogodnosti. Prodaja u Srbiji očekuje se početkom godine.

Mladen Radulović

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track