MUNJA U PUNOJ SNAZI: Nova opel astra k jača čak za klasu

Vozili smo

MUNJA U PUNOJ SNAZI: Nova opel astra k jača čak za klasu

Auto -

Kompjuterski sistemi naročito su izraženi u novom „opelu“. Uz to, pod haubom je nova snaga, koja je donela znatan pad potrošnje

„Opel“ sigurno vozi po 21. veku. Ovako to izgleda na testu. Menjamo saobraćajnu traku bez migavca, ali nova „astra“ to ne dozvoljava. Volan nam pokazuje snagu, ne dozvoljava da auto skrene i automatski ga vraća u traku. Potrebno je da vozač nadjača upravljač, ili da uključi migavac, kako bi sve bilo po propisu.Opelovo okoIsprobali smo sistem i na auto-putu. Uz uključen tempomat i sistem za nadzor promene trake, nova „astra“ na otvorenom drumu vozi autonomno. To nije sve. Radarski senzori, u saradnji sa sistemom „Opelovo oko“ upozoravaju na opasnost od sudara, a preko tastera na volanu podešava se koliko rano želite da vas auto upozori. Ako vozač ne reaguje, automobil sam koči do brzine od 80 km/h, dok pri brzinama od 40 km/h potpuno zaustavlja vozilo. Veoma je jasno da je kompjuter odlučno preuzeo brigu o bezbednosti.

Osveženje... Jedan od ključnih elemenata dizajna je takozvani lebdeći krov
Osveženje... Jedan od ključnih elemenata dizajna je takozvani lebdeći krov

Tokom testa „astra“ je i te kako „bola oči“ prolaznicima i privlačila poglede. Iako su dizajneri konzervativno unapredili linije novog modela, u praksi nova „munja“ s LED ukrasima izgleda moderno i sportski atraktivno. Kabina je veoma kvalitetna i prostrana, dok su i putnici u zadnjem delu dobili još 35 mm prostora. Ipak zameramo dizajn obrtomera i brzinomera. Iako je po sredini centralni displej, potrebno je da se uradi digitalizacija kompletnog dela za informacije. S druge strane, volan je masivan i atraktivan, sa zadebljanjima na 75 stepeni.

Sportista u duši

Spoljni karakter „astre“ prenosi se na performanse jer smo pod haubom imali 1,6 dizel sa 136 konjskih snaga. Ubrzanje do stotke traje 9,6 sekundi, dok automatska transmisija dobro radi posao. Osim toga potrošnja od šest litara u gradu, bez štednje, vrhunski je rezultat. Uz snagu, uparena je stabilnost. Težište je spušteno za 25 milimetara, vešanje odlično podešeno, što je obezbedilo odlično ležanje u krivinama. Važnije je to da je kod „astre“ veoma prisutan faktor „uživanje u vožnji“, najčešće presudan kod vozača. Uz sve što može, novoj „munji“ obezbeđeno je lansiranje u vrh klase.

Premijera u segmentuLED MATRIKS FAROVIMeđu najvažnijim novostima jesu „inteliluks“ LED matriks prednja svetla, koja su sada prvi put dostupna u C-segmentu. LED elementi sami se uključuju i isključuju po potrebi i prate situaciju na putu da ne bi zaslepili druge vozače, obezbeđujući najbolje osvetljenje u svakom trenutku. Takođe, dugačka svetla su impresivna i gotovo da noć pretvaraju u dan.

OPEL ASTRA 1,6 CDTI- Motor: 1.598 ccm, četiri cilindra- Snaga: 136 KS- Masa: 1.364 kg- Momenat: 320 Nm- Ubrzanje 0-100 km/h: 9,6 s- Maksimalna brzina: 205 km/h- Dužina / Širina / Visina: 4.370 / 1.809 / 1.485- Međuosovinski razmak: 2.662 mmCena: od 13.500 €

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track