SAMO NE AUTOM: Uspešno završena kampanja - dodeljene nagrade i priznanja
Foto: PR

Kraj akcije

SAMO NE AUTOM: Uspešno završena kampanja - dodeljene nagrade i priznanja

Auto -

Ovogodišnji prolećni izazov pod nazivom Samo ne autom okupio je 48 kompanija i organizacija u zajedničku inicijativu za promovisanje ekoloških vidova urbanog transporta.

Naime, u ovom jednodnevnom takmičenju učestvovalo je preko 600 takmičara koji su zajedno, biciklom ili pešice, prešli čak 9000 kilometara na putu ka poslu.

Podstičući kako brojnost učesnika tako i njihove pojedinačne rezultate, ove godine nagrade idu u ruke kompaniji sa najbrojnijom prijavljenom ekipom i najvišim brojem poena kao i pojedincima sa najvišim brojem ostvarenih kilometara.

Organizatori takmičenja, udruženja Bajsologija i Ulice za bicikliste, ovim putem čestitaju pobednicima i pozivaju sve učesnike na dodelu nagrada, koja će se održati u subotu, 27. maja, na Trgu republike, pred početak Kritične mase, u 16:30.

Pobednici u ovim kategorijama su tako kompanija Delta Holding, sa ekipom od čak 63 člana, kompanija E Prime, sa najviše ukupno ostvarenih poena (692.16), a zatim Aleksandar Katić, Saobraćajno tehnička škola Zemun, sa pređenih 153 kilometara biciklom i Lazar Dimitrijević, MSG Global Solutions, koji je pešice prešao 35,7 kilometara.

Takođe vas pozivamo da nakon dodele nagrada i priznanja uzmete učešće u Kritičnoj masi.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track