ZVEZDE GRADA SVETLOSTI: Noviteti iz Pariza nude veću autonomiju s pogonom na čistu energiju!
Foto: Reuters

SALON U PARIZU

ZVEZDE GRADA SVETLOSTI: Noviteti iz Pariza nude veću autonomiju s pogonom na čistu energiju!

Auto -

Većina modela je na električni ili hibridni pogon, a centralnu ulogu ima „laferari aperta“, koji košta 3,5 miliona evra

Puni napona su automobili sa Salona automobila u Parizu, koji traje do 16. oktobra. Elektromobili i hibridi naravno prednjače, pre svega nova „opel ampera e“, koja nudi fantastičnu autonomiju od pola kilometra!Novi „ferari“ je, naravno, hibrid i nudi 963 KS i tri sekunde do stotke, ali košta 3,5 miliona evra! S druge strane, zanimljivo je da se „Lamborgini“, „Bentli“ i „Rols-Rojs“ nisu pojavili na Salonu. Predstavljamo neke od najvažnijih noviteta.Mercedes AMG GT C rodster„Mercedes“ je parkirao „AMG GT rodster“ s mekanim krovom (sklapa se za 11 sekundi do 50 km/h) i dve verzije. Slabija ima 476 KS i 630 Nm, a kome je to malo može da poruči varijantu sa 4,0 V8 „biturbom“ sa 557 KS. Do stotke stiže za samo 3,7 sekunde, a maksimalna brzina mu je čak 316 km/h. Osnovni model košta 165.000 evra.

Opel ampera, 500 km na struju„Opel“ je ponovo postavio domaći zadatak konkurenciji. „Ampera-e“ ima autonomiju od preko 500 kilometara, zahvaljujući kojoj nema premca u klasi. Fabrika tvrdi da za najmanje 200 km nadmašuje po performansama trenutno najbližeg rivala u segmentu. Električni agregat oslobađa 204 konjske snage. Ubrzanje od 0 do 50 km/h iznosi samo 3,2 sekunde, dok je svega 4,5 sekunde potrebno za sprint od 80 do 120 km/h.

Laferari apertaHibridni pogon „laferari aperte“ ima čak 963 KS i 900 Nm momenta. Samo tri sekunde do 100 km/h, sedam do 200 i 15 sekundi do 300 na sat. Upravo zato košta 3,5 miliona evra po komadu! Titula najbržeg kabrioleta na planeti neprikosnoveno mu pripada s brzinom od 350 km/h. Može da se naruči i s platnenim krovom ili krovom od ugljeničnih vlakana, a Italijani navode da su prodali svih 209 primeraka „aperte“.

Pežo 3008

Krosover „pežo 3008“ sada je postao SUV. Reč je o totalno novom modelu, dizajnerski i tehnički. U kabini dominira takozvani i-kokpit. Ugrađuje se šest benzinaca i dizelaša, a raspon snage kreće se od 100 KS do 180 KS.Porše 911 GT3 kupTrkački „porše 911 GT3 kup“ raspolaže sa 485 KS, odnosno 25 KS jače od prethodnika. Pokreće ga 4-litarski benzinac, što je pojačalo performanse, sve uz dorade na planu aerodinamike i spojlera širokog 1,85 metara. Snaga se prenosi na zadnju osovinu, putem šestostepenog menjača. GT3 košta 189.000 evra bez poreza.

GLM G4„Grin lord motors“ (GLM) dovezao je električni superautomobil G4, a kažu da kombinuje holandski dizajn i japansku tehnologiju. Umesto nekadašnjeg „Ševroletovog“ V8 motora, sada su ugrađena dva snažna elektromotora sa ukupno 540 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Tvrde da je autonomija 400 kilometara, a GLM G4 stiže za 3,7 sekunde do stotke.

Sitroen C3

Novi „sitroen C3“ sada liči na „C4 kaktus“. Dugačak je 3,99 metara, a pokreću ga pet motora u rasponu snage od 68 KS do 110 KS.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track