icon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-galleryicon-homeicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

OBOŽAVATE DA JEDETE SLATKIŠE? Otkrivena su 3 razloga zbog kojih žudite za šećerom!
Foto: Profimedia

NEMATE KONTROLU

OBOŽAVATE DA JEDETE SLATKIŠE? Otkrivena su 3 razloga zbog kojih žudite za šećerom!

Doktor

Prestanak konzumiranja šećera jedan je od trendova vredan pokušaja.

 

Šećer sadrži 16 kalorija u kašićici, iako to ne zvuči mnogo može se unositi u većim količinama, a ne pruža hranjive materije. Dodatne kalorije povećavaju rizik od dijabetesa.

 

foto: Profimedia

Naš organizam naviknut je na unos slatkih namirnica, zbog toga naglo odricanje može uzrokovati glavobolje, teskobu i promene raspoloženja. Nutricionisti preporučuju da se odvikavate korak po korak kako bi telo imalo dovoljno vremena da se prilagodi. Ovu su neočekivane zamke zbog kojih želite još više šećera u ishrani... Naučite​ ​koje su kako biste lakše mogli započeti proces odvikavanja ili barem smanjili unos ove namirnice.

 

Pijete previše kafe

 

Ta dupla kafa koja vam ujutru pričinjava zadovoljstvo, u stvari može činiti više štete nego mislite. Nedavno istraživanje donosi zaključak kako previše kofeina može poremetiti čulo ukusa koji će hranu percipirati kao nedovoljno slanu. Kada ne osećate šećer, želite ga dodati još... Ako vam se želja za slatkim javlja najčešće nakon kafe, možda biste trebali razmisliti o promeni navika.

 

foto: Profimedia

Konzumirate veštačke zaslađivače

 

Veštački zaslađivači su često slađi od običnog šećera a njihovom upotrebom učite čulo ukusa da se "navuče" na jako sladak ukus. Drugim rečima, nakon njihovog korišćenja, šećer nije dovoljan pa ćete samo dodavati još. Zaključak - smanjite korišćenje veštačkih zaslađivača.

 

foto: Profimedia

Uživate u pogrešnim ugljenim hidratima

 

Važno je znati kako su ugljeni hidrati jedan od osnovnih sastojaka naše ishrane, a delimo ih na one loše i dobre, odnosno jednostavne i kompleksne. Visoki glikemijski indeks ima hrana poput krekera, belog hleba i kolača, pa u sekundi povećava količinu šećera u krvi koja će jednako brzo i opasti i tada sledi čežnja za šećerom. Trik je u tome da se jede hrana koja će količinu šećera u krvi držati pod kontoro​lo​m.

 

Kurir.rs/Ordinacija.hr, Foto: Profimedia

 

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...