Tokom PMS-a žene su gladne kao vučice i mudre kao lije, ispostavilo se. Tokom ovulacije, žene se osećaju vrlo poželjno, same su sebi lepe, ali imaju potrebu i da se "pokažu", odnosno da dokažu da su lepše i bolje od "konkurencije".
Zato se u toj fazi ciklusa lakše odluče da spiskaju ogroman novac na skupu tašnu, obuću ili odeću. Ta potreba za isticanjem je tekovina evolucije i žene to rade potpuno nesvesno. Ali još jedna posledica delovanja hormona u toj fazi ciklusa je i to da su tada dva puta sklonije aferama i preljubama.
U drugom delu ciklusa, kad prođe ovulacija, posvećenije su svojim emotivnim partnerima. U toj fazi ciklusa raste i nivo progesterona, pa su žene malo usporenije, zbunjenije, teže pronalaze reči i smanjuje im se "oštrina". Za ovu fazu ciklusa karakteristične su promene raspoloženja. Ali i tada šoping pomaže, pošto je to ponekad dobar "ventil" za intenzivne emocije.
(Mondo)