Aplikacije kao što su TikTok, YouTube i Instagram nude beskonačan video sadržaj kratkog formata koji može da vas drži prikovanim za ekran satima. To je upravo ono što očekujete kada otvorite te aplikacije. Međutim, ono što možda ne očekujete je da pronađete tu vrstu sadržaja kada otvorite aplikaciju Uber Eats.
Kompanija je otkrila svoje novo preduzeće za kratke video snimke
Naići ćete na ovaj sadržaj u stilu TikTok-a kada prvi put otvorite Uber Eats, kao i tokom cele aplikacije. Zvuči kao da će funkcionisati slično kao na Instagramu, gde će se otvoriti pun vertikalni plejer, omogućavajući vam da prelazite prstom kroz različite video zapise.
Međutim, za razliku od bilo koje od gore pomenutih aplikacija, ovaj sadržaj se ne otprema i isporučuje jednostavno putem algoritma prilagođenog svakom korisniku. Umesto toga, Uber Eats hostuje video snimke direktno iz samih restorana, prikazujući hranu ili uslugu koju žele.
Pored toga, Uber Eats će vam pokazati samo video zapise iz restorana u vašoj neposrednoj blizini. Nije jasno koliko tačno treba da budete blizu restorana da biste primili video, ali pretpostavlja se da ćete videti njihove video snimke ako je to nešto za šta biste verovatno naručili Uber Eats.
Uber Eats želi da bude jasno da ovi video snimci nisu reklame, jer kompanija ne naplaćuje restoranima tu privilegiju.
Tako ćete imati jedinstveno iskustvo da vidite samo video zapise iz restorana koji su vam blizu, da možete dobiti bolju predstavu o tome odakle želite da naručite.