(VIDEO) OVOG MESECA ČEKA NAS APOKALIPSA: Planeta X preti da izazove katastofu na Zemlji!
Foto: Printscreen Volimpodgoricu.me

naučnici upozoravaju

Dr. Danil Vitmir tvrdi da 'Planeta X' pomera veliki broj asteroida iz Kuiperovog ili kometnog pojasa, zbog čega je moguća uskoro kataklizma Zemljana

Novo otkriće "Planeta 9" na kraju našeg solarnog sistema izazvalo je zanimanje ljudi širom sveta, a zbog položaja u svemiru često se naziva i 'Planeta X' ili Nibiru.

Misteriozna 'Planeta X' potiče iz starih mitologija, a prema tvrdnjama američkog astrofizičara ovog meseca očekuje se da će izazvati veliku katastrofu Zemlje, piše RT.

Pre 27 miliona godina ovaj skriveni svet navodno je već izazvao masovno izumiranje, koje bi moglo da se ponovi. Dr. Vitmir, penzionisani profesor tvrdi da 'Planeta X' pomera veliki broj asteroida i time približava moguću kataklizmu na Zemlji. Istraživanje je objavio u publikaciji Royal Astronomical Society.

Katastrofa ove vrste događa se jednom svakih 27 miliona godina, pa se nagađa mogućnost ponavljanja.

"Osjećam se dobro zbog novih dokaza o postojanju 'Planete 9', ali trenutne procene nisu potpuno u skladu s našim modelom 'Planeta X' "- ispričao je Vitmir.

" Postoji mogućnost da manja planeta u blizini objasni nepravilnosti u orbiti Kuiperovog pojasa i njegovih objekata. Verujem da je 'Planeta X' deset puta veća od Zemlje", dodaje .

Iako austronauti nisu službeno vidjeli 'Planet X', istraživanje instituta CalTech predviđa njegovo postajanje. Do zaključka su došli analizom objekata koji plutaju oko spomenutog planeta Vitmir

Međutim astrofizičari Konstantin Batajgin i Majkl E. Braun iz CalTecha demantiraju izjavu doktora.

- Vitmir godinama nagađa da postoji daleka i velika planeta koji gura komete, koja ima orbitalni period od 27 miliona godina - kaže Braun za Diskaveri.

Kažu da bi spomenutim tajanstvenim telima trebalo 15 000 godina za takve pojave, što je suprotno od teorija doktora. Iz CalTecha ipak tvrde da ne postoji dovoljno pouzdanih dokaza da Planeta X postoji.