Najnovije vesti

Espreso.rs

Adria media

HJUSTONE, IMAMO PROBLEM: Meteorit udario u svemirsku stanicu, zbog male rupe počeo da curi vazduh!

posada se borila sa kvarom

Planeta

Vazdušni pritisak na Međunarodnoj svemirskoj stanici normalizovan je, objavila je danas ruska svemirska agencija posle incidenta koji je najverovatnije uzrokovao udar meteorita.

Napravljena je mala rupa na kapsuli za slanje nove posade, a veruje se da ju je prouzrokovao kamenčić koji je velikom brzinom leteo kroz svemir.

Atmosferski pritisak je u "predviđenim parametrima. Ništa ne preti bezbednosti ili zdravlju naše posade", objavio je Roskosmos.

Veruje se da je malu pukotinu na ruskom delu ISS-a uzrokovao "mikrometeorit", rekao je direktor Roskosmosa Dmitrij Rogozin.

Rupu iz koje je curio kiseonik zatvorio je kosmonaut Sergej Prokopjev, dodala je NASA, uz pomoć drugih astronauta Roskosmosa i NASA-e i tima za kontrolu leta na Zemlji.

Alarm se u Hjustonu i u Moskvi oglasio još u sredu i upozorio na pad pritiska. Ali šestorica astronauta upozoreni su da stanica gubi kiseonik tek sledećeg jutra.

Kurir.rs/Index.hr
Foto: Profimedia/Ilustracija

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.

Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).

Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).

Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.