Kako navodi njujorška agencija, Tesla je 27. maja podneo zahtev američkom Zavodu za patente i žigove za upotrebu svog logotipa "T" i još dve verzije stilizovanog logotipa "Tesla" u prehrambenoj industriji.
Sva tri zahteva se odnose na primenu logotipa za "usluge restorana, pop-ap restoranske usluge (služenje hrane sa tezge na točkovima), samouslužne restoranske usluge i usluge hrane za poneti".
Mask već godinama priča o otvaranju restorana u južnoj Kaliforniji. Još 2018. je naveo da planira da pokrene "drive in" uslugu prodaje hrane, kao i roler i rok restoran na jednoj od novih lokacija Tesline Superpunionice za električna vozila u Los Anđelesu.
Ovog aprila je potvrdio napredak u realizaciji te ideje tvitom:"Glavna nova stanica za punjenje stiže uskoro u Santa Moniku! Nadamo se da ćemo otvoriti i restoran iz 50-ih i pustiti 100 najboljih filmskih klipova".
Potom je najavio da će tamo u ponudi biti kokice zajedno sa "spoljnim ekranom na kojem će se vrteti 100 najboljih scena u istoriji filma".
Mask, dakle, namerava da na svojim stanicama za punjenje električnih automobila ponudi "popratne sadržaje" vozačima da nešto prezalogaje pre, u toku, ili nakon punjenja vozila, i da prekrate vreme gledajući najbolje filmske kadrove iz svetske kinematografije.
Maskov brat Kimbel je, inače, vlasnik kompanije Kičen Restoran Grupa, koja upravlja restoranima u mnogom američkim saveznim državama, uključujući Kolorado, Ilinois i Tenesi.
Kurir.rs