Nalozi Laša na Fejsbuku, Instagramu, TikToku i Snepčetu su od danas ugašeni. Na sličan potez se ova kompanija, popularna među mladima, generacijom Z i milenijalcima, odlučila i pre dve godine ali se posle nekog vremena ponovo vratila.
Iz Laša navode da njihovi proizvodi pomažu ljudima da se opuste i posvete pažnju sebi i svom zdravlju, dok društvene mreže rade upravno suprotno - onemogućavaju ljudima da se odmore i isključe.
Laš kozmetiks ima više od milion pratilaca na Fejsbuku i više od 659 hiljada na Instagramu i 900 prodavnica širom sveta. Kompanija - poznata po svojim organskim solima za kupanje, šamponima i sapunima će ostati na Tviteru i JuTjubu dok će se na mreže koje je napustila vratiti kada postanu sigurnije okruženje za korisnike.
Laš je inače poznat kao "aktivistička" kompanija koja se zalaže za brojna društvena i ekološka pitanja uključujući BLM proteste, borbu protiv deforestacije i promociju održivosti.
Fejsbuk je trenutno u verovatno najvećoj krizi u svojoj 17 godina dugoj istoriji zbog govora mržnje i širenja dezinformacija koji su poprimili oblike epidemije na platformi.
Kurir.rs/CNN