Digitalna ekonomija stimulisala potrošnju u ruralnim područjima
Razvoj digitalne ekonomije i unapređenje sistema distribucije ruralne logistike nastavljaju da stimulišu potrošačke kapacitete ruralnog tržišta u Kini. Prema podacima, više od 100 miliona paketa svakodnevno se isporučuje u ruralnim područjima širom Kine.
U 2022. godini maloprodaja ruralnih potrošačkih proizvoda u Kini dostigla je 5,93 biliona juana, a u prvom kvartalu ove godine njihova prodaja je porasla 6.2 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Potrošačko stanovništvo u ruralnoj Kini čini skoro 500 miliona ljudi, a vrednost tržišta iznosi skoro 6 biliona juana.
Kineska medijska grupa
VUČIĆ NA SVEČANOSTI POVODOM OBELEŽAVANJA 30 GODINA SAVEZA VOJVOĐANSKIH MAĐARA: Danas nemamo veće prijatelje! Srbija je druga najbrže rastuća ekonomija