KINESKE INVESTICIJE Krkobabić: Očekujemo Alibabu i Aliekspres
Foto: Zorana Jevtić

Kineski internet džinovi stižu u Srbiju

KINESKE INVESTICIJE Krkobabić: Očekujemo Alibabu i Aliekspres

InfoBiz -
Ostvarićemo tesnu saradnju s Poštom Kine, kao i s vodećim kineskim kompanijama iz oblasti elektronske trgovine

BEOGRAD - Očekujemo dolazak i tesnu saradnju s Poštom Kine i vodećim kineskim kompanijama iz oblasti elektronske trgovine i integrisane logističke usluge, kao i dolazak kompanija „Alibaba“ i „Aliekspres“, najavio je juče direktor „Pošte Srbije“ Milan Krkobabić.- „Pošta Srbije“ očekuje „Alibabu“ i „Aliekspres“, zašto da ne - rekao je Krkobabić, koji je juče sa ambasadorom NR Kine u Beogradu Li Mančangom posetio najveći i najsavremeniji regionalni poštansko-logistički centar za sortiranje poštanskih pošiljaka u jugoistočnoj Evropi, koji se nalazi u srpskoj prestonici.Prvi čovek „Pošte Srbije“ istakao je da su najveće svetske ekonomije zapazile tehnološki iskorak te kompanije u 21. vek, navodi se u saopštenju „Pošte“.- To nas raduje i ohrabruje. Spremni smo na saradnju. Lider smo u Srbiji, a rezultati poslovanja to jasno pokazuju. Hoćemo i možemo da budemo regionalni lider. Zašto da ne, interesantne su nam i pošte u okruženju. Naša filozofija temelji se na rastu, razvoju, profitabilnosti i osvajanju novih tržišta - naveo je Krkobabić.Ambasador NR Kine je tom prilikom rekao da je prvi put u „Pošti Srbije“ i da je impresioniran onim što je video.- Ovo je bez sumnje nešto što je jedinstveno u jugoistočnoj Evropi. Prva liga. Pošta Kine i vodeće kompanije u oblasti elektronske trgovine i integrisane logističke usluge u „Pošti Srbije“ mogu naći pravog partnera - izjavio je on, dodaje se u saopštenju.Li Mančang je istakao da međudržavna saradnja, koju su predsednici vlada dve zemlje, Aleksandar Vučić i Li Kećijang, podigli na najviši nivo, pruža mogućnosti za razvoj i unapređenje ekonomskih odnosa i privredne saradnje.

Virtuelni svetKO SU „ALIBABA“ I „ALIEKSPRES“„Alibaba“ je najuspešnija kineska, ali i svetska kompanija u ovom domenu, specijalizovana za trgovinu preko interneta. U njenim virtuelnim tržnim centrima svoje „prodavnice“ već imaju najpoznatiji svetski brendovi, kao i američki „Amazon“. Kineski internet trgovac „Aliekspres“, koji posluje u okviru „Alibaba grupe“, nedavno je napravio ekskluzivni ugovor po kojem će u Kini prodavati robu proizvedenu u Rusiji.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track