„Đenerali osiguranje“SVE JE ZAKONITOU „Ðeneraliju“ kažu za Kurir da su zaključili zakonit ugovor sa „Infostanom“.- Verujemo da njime nisu povređena prava potrošača, naprotiv, da su ona u odnosu na raniju praksu distribucije osiguranja preko „Infostana“ znatno unapređena. Navedeni ugovor su podržale relevantne organizacije i institucije, koje su dale saglasnost za slanje ponude. Građani su jasno informisani o ponudi - ističu u „Ðeneraliju“ i dodaju da su spremni da prilagode slanje ponude novim preporukama.
PotrošačiPREKRŠENO PET ZAKONANacionalna organizacija potrošača Srbije (NOPS) i Centar potrošača Srbije (CEPS) najoštrije osuđuju potez „Infostana“ i ocenjuju da je prekršeno čak pet zakona - Zakon o javnim preduzećima, Zakon o osiguranju, Zakon o obligacionim odnosima, Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o zaštiti podataka o ličnosti.- Ovakvu praksu Zakon o zaštiti potrošača tretira kao nepošteno, odnosno obmanjujuće poslovanje. Potrošačima su uskraćena bitna obaveštenja koja omogućavaju razumno odlučivanje u pogledu kupovine ove usluge - navodi se u zajedničkom saopštenju NOPS i CEPS.
OmbudsmanSKANDALPoverenik za informacije od javnog značaja Rodoljub Šabić i zaštitnica građana Grada Beograda Katarina Žeželj ocenili su potez „Infostana“ kao skandalozan i nedopustiv.- Od „Infostana“ ću zatražiti svu dokumentaciju i objašnjenje na osnovu čega je na uplatnicama tog preduzeća došlo do fakturisanja nekakvog osiguranja za stan - rekla je Žeželjeva.