icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

VINO KOJE DIŽE IZ MRTVIH: Originalna ideja kamenoresca i štampara
Foto: Promo

HIT PRIČA

VINO KOJE DIŽE IZ MRTVIH: Originalna ideja kamenoresca i štampara

Biznis

Zamisao Jovan Milenković i Marko Milovanović iz Kragujevca lansirali su svoj brend vina „40 dana“, koje je uz kreativnu reklamnu kampanju na internetu planulo širom Šumadije

Originalna ideja kamenoresca Jovana Milenkovića i vlasnika štamparije „Idea“ Marka Milovanovića iz Kragujevca, da proizvedu vino „40 dana“ uz reklamnu krilaticu „vino koje diže iz mrtvih“, postala je hit u glavnom gradu Šumadije.

 

- Sve je krenulo kao šala. Pomislili smo da ako svi ostali imaju svoje brendove, što i mi kamenoresci ne bismo krstili stvari kakvim jesu. Kreativni tim štamparije „Idea“ dizajnirao je etikete i postavili smo projekat na Fejsbuk. A onda je krenula lavina - kroz smeh priča Milenković.


Preporuke za ovo vino, koje je ipak proizvedeno po najvišim standardima, u seriji oko 200 flaša za lične potrebe, praćene su crnim humorom.

foto: Privatna Arhiva

Plodno zemljište


„Kombinacija plodnog zemljišta, odgovarajuće nadmorske visine i umerene klime na Bozmanskom groblju pružaju idealne uslove za dobijanje kvalitetnog vina“, jedna je od reklamnih krilatica. Naglašava se i da geografska oznaka vina, a to je gradsko groblje „Bozman“, podrazumeva da grožđe, a samim tim i vino, prođu određene tretmane da bi nosili geografsku oznaku. Vinarija je dobila logično ime - „Bozman“.

- Da smo imali 20.000 flaša, prodali bismo ih. Nastala je ludnica na društvenim mrežama. Ljudima se dopala ideja - priča kroz smeh Milenković.

foto: Privatna Arhiva

Nema cenu


Idejni tvorci ovog brenda i šaljive reklamne kampanje ipak nemaju nameru da se ozbiljno bave proizvodnjom i osvajanjem tržišta. Čak nisu ni formirali cenu svog proizvoda, iako im je stiglo mnogo porudžbina. Ali zato su dobar deo svoje proizvodnje podelili najbližim prijateljima.

stajling primeren kampanji... Jovan Milenković, foto: Privatna Arhiva

 

foto: Promo


Kontrola tehnologa

ROZE PO NAJVIŠIM STANDARDIMA


Iako je ovaj biznis poduhvat kamenoresca i štampara krenuo kao šala, vino je proizvedeno po najvišim standardima.


U njegovoj proizvodnji učestvovali su odlični tehnolozi, koji su napravili vrlo kvalitetno vino roze.


Kurir / Dragomir Ilić

 

Foto: Promo

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...