ARCHI PLAY: Ova igračka razvija kreativnost kod dece!
Foto: Promo

ARCHI PLAY: Ova igračka razvija kreativnost kod dece!

InfoBiz -

U svetu u kome se za veliki broj današnjih zanimanja pre 15 godina nije znao, jedna od najbitinijih veština koju deca treba da razviju, jeste sposobnost kreativnog mišljenja. Kreativnim sagledavanjem problema i mogućih puteva ka različitim odgovorima, deca uče da misle i snalaze se i u situacijama sa kojima nemaju iskustva, što je danas preko potrebno. Upravo takav način razmišljanja razvija ArchiPLAY igračaka koju je osmislio bračni par arhitekata iz Beograda!

foto: Promo

Osim što su arhitekte, Biljana i Bratislav Branković su i roditelji i edukatori koji su se upustili u avanturu zvanu „biti mali preduzetnik u Srbiji”. Ovaj bračni par stoji iza jedinstvene kreativne igračke ArchiPLAY konstruktor, koja se ekskluzivno može pronaći na policama odabranih Roda marketa, kao jedan od učesnika projekta Super Srbija.

foto: Promo

Super Srbija je zajednički projekat kompanija Direct Media i Roda, stvoren sa namerom da se malim preduzetnicima u Srbiji pruži jedinstvena prilika da njihova ponuda bude dostupna u velikom marketu. Ukupno 8 preduzetnika još samo mesec dana čeka konačni odgovor potrošača, kada će se po rezultatima kupovine njihovih proizvoda, ali i po ispunjenosti drugih kriterijuma odrediti oni učesnici projekta koji potpisuju jednogodišnji ugovor sa Rodom i ostaju na policama i u 2019!

OVDE pogledajte kako je izgledao preduzetnički put ArchiPLAY-a

foto: Promo

Brend ArchiPLAY je svoje mesto pod suncem u ovom projektu pronašao zahvaljujući ovoj po svemu drugačijoj i korisnoj igrački koja razvija kreativnost i sposobnost apstraktnog i prostornog razmišljanja kod dece različitih uzrasta. A priču o njenom nastanku, pričaju nam baš Biljana i Bratislav.

foto: Promo
  • Sve je počelo sa decom kroz naš rad na arhi-radionicama koje smo držali deci. Kreirali smo alate odnosno igračke za potrebe edukativnog rada, a one su pomagale deci da shvate o čemu se radi u arhitekturi. Ne postoji neki revolucionarni momenat ili odluka, samo smo rekli jedno drugom da od ovoga možemo napraviti nešto više, počinje Biljana.

Bračni par Branković poznaje se još od studentskih dana, kada su oboje upisali Arhitektonski fakultet u Beogradu. Kako su studije zahtevale izuzetno mnogo vremena i posvećenosti, Bratislav i Biljana su se prirodno okrenuli jedno ka drugom, uvideli da su sjajan tandem, da bi zatim prešli put od kolega i prijatelja do bračnog para i roditelja dvoje dece, Vukašina i Ljubice.

foto: Promo

A na odgovor šta se dobija kada se uvežu arhitektura, pedagogija i kreativnost i kada se tome doda razrađena i oprezna biznis strategija – odgovor nam daju uglas: ArchiPLAY.

  • Danas je većina igračaka uglavnom plastična, neretko bučna, prilično šarena i kratkog veka. Prilikom igre, deca su uglavnom pasivni korisnici igračke koja sama pleše, svetli i peva a roditelji su tu da zamene bateriju, priča Biljana.
foto: Promo

Zato su tvorci ovih kreativnih alata želeli da se deca na drugačiji način igraju i da kroz zabavu stvaraju svoju sliku o prostoru i oblicima. U saradnji sa pedagozima, za mnoge proizvode su razvili i niz sugestija i smernica za rad. Neke su namenjene roditeljima i edukatorima, kao predlozi za rad sa decom, dok su druge vizuelni prikaz različitih načina korišćenja elemenata seta.

  • Naše igračke nude mnogo mogućih krajnjih rezultata, a dete stavljaju u niz situacija u kojima mora da razmisli kako da postigne ono što želi, da proba, ne uspe, pokuša ponovo, traži nove mogućnosti, objašnjavaju Brankovići.
foto: Promo

Preduzetnički put je po pravilu trnovit, pa su Brankovići oprezno krenuli u razvoj drugih proizvoda. Bratislav se nadovezuje pričom o strategiji od koje ne odstupaju od kada su se usaglasili oko nje, u svojoj trpezariji, negde oko 4 ujutro, nakon celonoćnog sastanka, u ovom slučaju i kućnog i poslovnog saveta:

foto: Promo
  • Ključna je bila odluka da od starta ArchiPLAY bude samodovoljan. Zabranili smo sebi bilo kakve finansijske injekcije i ulaganja i priču smo gradili onako kako je rasla. Na taj način smo poslovni rizik sveli na minimum.

I pored dobrih poslovnih strategija, da bi razvijali i unapređivali svoj asortiman, malim preduzetnicima poteban je vetar u leđa. Ovaj kreativni tandem velike nade polaže u projekat Super Srbija za koji kažu da im donosi mnogo novog iskustva i prilika i da je naišao, kako to obično i biva, bukvalno u pravom trenutku.

foto: Promo

ArchiPLAY konstruktor će upoznati puno ljudi, a pre svih potrošači Rode koji imaju priliku da se uvere po čemu je inovativan i drugačiji. Iza ove edukativne igračke domaće proizvodnje stoje godine promišljanja kako uposliti um i ruke najmlađih u igri koja će ih zabaviti i istovremeno uticati na njihov razvoj. I ne samo to. Tu je i ogromna hrabrost porodice Branković da ovu nesvakidašnju ideju realizuju na dobrobit kako dece tako i njihovog malog porodičnog biznisa. I to sve začinjeno skromnošću i neposrednošću kojom ovaj par zrači.

Za nas je sve ovo i više nego dovoljno da ih podržimo u njihovoj preduzetičkoj priči!

REČ DVE O ArchiPLAY igračkama

foto: Promo

ArchiPLAY konstruktor osmišljen je u saradnji sa pedagozima i kreiran za slobodnu igru kao izvor saznanja za decu. Ova igračka razvija prostornu inteligenciju, logiku, sposobnost kreativnog rešavanja problema i finu motoriku. Igrajući se, dete rešava niz malih problema i osposobljava se, lako i prirodno, za snalaženje u različitim situacijama. ArchiPLAY nudi beskonačne mogućnosti kreativnog istraživanja i gradnje maštovitih prostornih struktura, bez uputstva, vođene isključivo maštom!

REČ DVE O SUPER SRBIJI

foto: Promo

Projekat Super Srbija pokrenuli su Direct Media i Roda u želji da na veliko tržište izvedu 8 malih preduzetnika i pruže im priliku da postanu stalni dobavljači Roda marketa. Preduzetnici čiji proizvodi osvoje srca potrošača i pokažu zavidne rezultate prodaje, dobijaju šansu da potpišu jednogodišnji ugovor sa Rodom i osiguraju svoje mesto na policama i u 2019. godini. Samo jedan od njih, koji pored prodaje bude podjednako uspešan i u zadovoljavanju kriterijuma koji se tiču opšteg odnosa prema projektu, poštovanja rokova isporuke, spremnosti da se unapredi i promoviše svoj proizvod, poneće laskavu titulu HIT proizvoda.

Pratite preduzetničke priče na TV Prva svake nedelje od 18.45 i podržite svoje omiljene proizvode kupovinom u Rodi!

(Promo - tekst / Foto:Promo)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja