Najnovije vesti

U decembru 2020. godine, čuveni vodič MICHELIN otkriće koji je njihov izbor restorana u srpskoj prestonici
Foto: Promo

U decembru 2020. godine, čuveni vodič MICHELIN otkriće koji je njihov izbor restorana u srpskoj prestonici

Biznis

U decembru 2020. godine, čuveni vodič MICHELIN otkriće koji je njihov izbor restorana u srpskoj prestonici - Beogradu.

U kvalitet gastronomske ponude Srbije, Mišelinovi inspektori su se uverili u anonimnim posetama restoranima u kojima rade talentovani srpski kuvari koji su im, kako kažu, zagolicali čula.

„120 godina od kako je prvi put objavljen, misija vodiča MICHELIN ostala je ista: da prepoznaje najbolje kulinarske destinacije širom sveta. Beograd je mesto gde tradicija ide rame uz rame sa uzbudljivim mladim talentima spremnim da zablistaju.

foto: Promo

Njegova novootkrivena dinamičnost i značaj gastronomije za ljude rezultiraju obilnim obrocima, pripremljenim sa puno ljubavi, koje rado preporučujemo našim čitaocima “, kaže Gvendal Poulenek, međunarodni direktor vodiča MICHELIN.

Dodaju da je Srbija poznata po vinogradarstvu, koje je zemlji omogućilo da razvije autohtone sorte grožđa, a njene ravnice i ustalasani brdoviti predeli nude pejzaže bogate i plodne zemlje koja donosi visokokvalitetne proizvode. Kao takva, hrana se urezala u svakodnevni život srpskog naroda, a ishrana van kuće je popularni vid zabave.

"Ovo je važno za pozicioniranje Srbije kao gastronomske destinacije, a bitno je i sa stanovišta turističkog prometa jer Mišelinove zvezdice i oznake mnogo znače za privlačenje visokoplatežnih stranih turista. Iskustva regiona, uključujući Hrvatsku i Sloveniju, to pokazuju. Sve ovo što sada radimo, je deo priprema za postkrizni, postkorona period, u kojem želimo da se naš turizam što pre oporavi od ove katastrofe koja je zadesila turizam u celom svetu", rekao je potpredsednik vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Veliki broj restorana koji nude kvalitetne lokalne sastojke i autentična domaća jela skrenuli su pažnju ovog svetski poznatog vodiča na Srbiju kao turističku i gastronomsku destinaciju.

"Tako je došlo do partnerstva sa Turističkom organizacijom Srbije jer u našoj zemlji gastronomija zauzima posebno mesto u turističkoj ponudi. Kada govore o utiscima iz naše zemlje, turisti najčešće ističu upravo prirodu, kulturno-istorisjko nasleđe i gastronomiju. Zato ćemo sledeću godinu posvetiti tim aktivnostima – odmoru u prirodi i uživanju u ukusima Srbije, čiji je značaj potvrdio i dolazak Mišelina",kaže Marija Labović, v.d. direktorka Turisitčke organizacije Srbije.

Partnerstvo TOS-a i Mišelina već je rezultiralo objavom vodiča Le Guide Vert Week&GO, što je posebno izdanje čuvenih turističkih Michelin vodiča koji se koncentrišu na kraće boravke u većim gradovima sveta, u ovom slučaju na Beograd uključujući i turističke informacije o Novom Sadu kao mogućem jednodnevnom izletu izvan prestonice.

Sa novim vodičem ulazimo u novu eru saradnje, po kojoj je Mišelin prepoznatljiv, a to je gastronomija. S obzirom na podatake relevantnih međunarodnih organizacija (UNWTO, World Food Travel Association i dr.) da čak 88,2% turista smatra gastronomiju glavnim elementom brenda jedne zemlje, Michelin sertifikacija restorana u Srbiji značajno poboljšava imidž naše zemlje kao turističke destinacije i podiže svest o destinaciji, utiče na podizanje kvaliteta usluge, naročito gastronomske, te privlačeći turiste utiče značajno na rast prihoda od turizma.

(Promo - tekst / Foto: Promo)

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...