Najnovije vesti

PRIČA JEDNE EKONOMISTKINJE KAKO JE NASTALO SLATKO PREDUZETNIŠTVO – ZNAM DA MOGU
Foto: Promo

PRIČA JEDNE EKONOMISTKINJE KAKO JE NASTALO SLATKO PREDUZETNIŠTVO – ZNAM DA MOGU

Biznis

Candy Universe je sistem kioska u tržnim centrima gde sami kombinujete i kupujete različite vrste slatkiša. Njen osnivač Sanja Pezelj otkriva kako je svoju slatku ideju pretvorila u uspešan biznis.

„Kada pokrećete svoj biznis okružite se kvalitetnim ljudima koji će biti pokretači u vašoj firmi, a ne kočnice. Napravite sistem, pravila, procedure i pridržavajte se toga. Ne ustručavajte se da tražite pomoć kada vam je potrebna. I spremite se za uspone i padove, biće ih puno“, savetuje ekonomista Sanja Pezelj, koja je 2012. godine sa suprugom pokrenula firmu Candy Universe, vlastiti posao koji danas broji devet maloprodajnih objekata, onlajn prodavnicu, malu proizvodnju i sektor koji se bavi izradom korporativnih poklona. A u centru zbivanja su – poslastice.

„Slatkišima se bavim od 2004.godine. U momentu rađanja ideje bili smo svesni da na tržištu ne postoji kvalitetan „pik end miks“ sistem kakav bismo mi pokrenuli. I to je bio okidač. Svoje iskustvo u poslu i znanje stečeno na fakultetu sam ukrstila sa suprugovim umećem u vođenju firme za izradu svetlećih reklama i iskustvom u marketingu“, otrkiva.

Glavni izazov je bio pobediti sopstveni strah, opisuje. „Drugi, ali i dalje prisutan izazov je nedostatak finansijskih sredstava za bržu ekspanziju i povećanje prodaje. U početku smo, kao i većina malih privrednika, do dodatnih sredstava za razvoj dolazili uz pomoć rodbine i prijatelja. Nakon dve uspešno završene poslovne godine banke su nam stavile na raspolaganje kredite što je olakšalo dalju ekspanziju“, objašnjava.

Naredni koraci za ovaj Slatki Univerzum jeste izlazak na tržište van Srbije, prvo u regionu, a potom i šire.

foto: Promo

Kampanja „Znam da mogu“ sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za inovacije i tehnološki razvoj. Kampanja za cilj ima promociju ovog i sličnih uspeha srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje žena da pokrenu sopstveni biznis i ostvare svoje preduzetničke zamisli.

Promo tekst

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...